środa, 19 sierpnia 2015

Hi! School - Love On



Streszczenie:


Drama opowiada  o tak zwanej anielicy, która za sprawą swojego błędu zostaje człowiekiem. Jej błędem było to, że uratowała chłopaka (Woo Huna) od śmierci, łamiąc przy tym regulamin. 
Woo Hyun myśląc, że jest to jakaś wariatka, która straciła pamięć, zaprowadza ją na policje. Dziewczyna tam przedstawia się jako Seul Bi. Za sprawą pewnych wydarzeń, dziewczyna zamieszkuje z Woo Hynem i jego babcią. Szukając przy tym sposobu by wrócić do swojej poprzedniej postaci jako anielica. Pomaga jej z tym jej sunbae anioł. Zaczyna chodzić, do szkoły i poznawać świat ludzi.  W szkole poznaje najlepszego ucznia Sung Yeola z którym się zaprzyjaźnia. Tak zaczyna się ta fantastyczna historia miłosna między zdegradowaną anielicą, która chce wrócić do nieba,a chłopakami, którzy skrywają wiele tajemnic. 

Jakie Woo Hyu i Sung Yeol mają tajemnice? Czy Seul Bi wróci do nieba i zostawi przyjaciół? W kim zakocha się dziewczyna i jakie decyzje podejmie by z nim być? 


Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do oglądania :) 


Kadry z dramy:
















Moja opinia:


Jak dla mnie jest to super drama, świetne połączenie, romansu, szkoły i fantastyki. Każda postać miała coś w sobie takiego, że nie było można ich nie lubić. Moimi ulubionymi byli: Sung Yeol, Seul Bi.
Scenariusz bardzo mi się, podobał, drama najbardziej przybrała tempa pod koniec, gdy każdy był ciekawy tego jej znaku. Może zaczniemy omawiać postacie, więc Seul Bi jest to postać, która dużo wnosi do dramy, przez nią Woo Hyun i Sung Yeol zaprzyjaźniają się, pomaga kolegą z klasy rozwiązywać problemy i bardziej troszczy się o innych niż o siebie. Można ją ocenić, na osobę naiwną, bo i tak później osoby, którym pomogła raniły ją, ale z drugiej strony, można powiedzieć, że jest świetną przyjaciółką i troskliwą osobą. Rozśmieszyła mnie najbardziej w scenie z Sung Yeolem i parasolką była taka zabawa :D. 


Co do męskich postaci, oczywiście skoro gra tu 2 osoby z Infinite drama była dla mnie obowiązkowa. Ci dwaj to był świetny duet. Świetnie była pokazana ich przyjaźń, walka o dziewczynę jak i późniejsza nienawiść ze strony Sung Yeola. Fajny był również Jae Suk i jego paczka, na początku byli tak zwanym gangiem, no ale od koniec wyszli na ludzi i zrobili się na kochających chłopaków :). Cały czas wspierałam ich związki, bo było widać, że i na nich zależy. Wróćmy jeszcze do dwóch głównych bohaterów. W niektórych momentach śmiałam się przez nich do łez, a tu macie jedną z wielu przezabawnych scen z nimi. 


Oprawa muzyczna również mi się podobała, jeszcze mam na telefonie dwie piosenki z dramy <3. 
Naprawdę bardzo polecam tę dramę każdemu, jak i początkujący w poznawaniu koreańskich cudeniek. :D 

Ocena: 9/10
Gatunek: Romans, Szkoła, Komedia, Fantasy

Zdjęcia z planu:



* uwielbiałam tę parkę <3 (obrazek wyżej)









Zabawny moment:



Muzyka z dramy:


"For you"


"Too Good"


"Herat Beat"


"C'mon C'mon"


"What My Heart Wants To Say"




"Your Waltz"


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




W rolach głównych:



Nam Woo Hyun jako Shin Woo Hyun


Kim Sae Ron jako Lee Seul Bi


Lee Sung Yeol jako Hwang Sung Yeol 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A co wy myślicie o tej dramie? 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz