poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Marriage not Dating



Streszczenie: 


Drama opowiada historię 29-letniej dziewczyny o imieniu Jang Mi. Jej marzeniem jest wyjść za mąż. 
Aktualnie chodzi ze swoim chłopakiem Hoon Dongiem. Dziewczyna przyszykowała wszystko do oświadczyn, gdy pojawia się chłopak jest przestraszony, że dziewczyna chce się żenić. Nie zbyt mu to pasuje bo jest kobieciarzem, więc dzwoni do swojego przyjaciela Ki Tae. Jest on chirurgiem plastycznym, który co chwile jest umawiany na randki w ciemno przez swoją matkę. Każdą dziewczynę, którą spotka spławia, lub ignoruje co daje mu zimny prysznic na każdej randce. Ki Tae przyszedł pomóc przyjacielowi. Zniszczył wszystko co Jang Mi przygotowała i zabrał Hoon Donga. Dziewczyna była skołowana. Po tygodniu chłopak z nią zrywa przez SMS. Jang Mi poszła do jego restauracji. Tam znowu spotyka Ki Tae, jak i przystojnego i szarmanckiego kelnera Yeo Reuma. 
Ki Tae czuł się winny przez to co zrobił, bo wiedział, że Jang Mi, poważnie traktowała jego przyjaciela, a on ją jak jedną z wielu. Dziewczyna po tym co zrobiła w restauracji Hong Dongowi trafiła na policję. 
Ki Tae chcąc zaspokoić swoje sumienie wpadł na sale sądową mówiąc prawdę. Po tym powiedział
 "Pobierzmy się".

Jaki cel ma w tym Ki Tae? Jak Jang Mi zareaguję, przecież to szczyt jej marzeń...
Kim będzie dla niej Ki Tae, a kim Yae Reum? Co będzie ich łączyć? W kim zakocha się dziewczyna? I kim dla Ki Tae jest Se Ah? 



Kadry z dramy:



















Moja opinia: 


Szczerze mogę powiedzieć, że kocham tę dramę. Jest cudowna! Komedia na maksa, czasami śmiałam się do łez. Do co postaci to zagrali mistrzowsko. Najbardziej lubiłam w dramie Jang Mi i Yae Reuma.
Ich wątek romantyczny był cudowny. Zacznijmy od Ki Tae. Na początku niezbyt go lubiłam, chyba przez tą jego osobowość, ale pod koniec dramy chciałam, żeby to z nim była Jang Mi. 
Fajny się stał, gdy zaprzyjaźnił się Yeo Reumem i Jang Mi. Powalały mnie te jego rozmyślania Co Jang Mi? Gdzie jest Jang Mi? Czy przyjdzie Jang Mi? Aż płakałam ze śmiechu, gdy śpiewał na karaoke. 
Jak dla mnie aktor pokazał wszystkie uczucia Ki Tae i do doskonale. 



Teraz Jang Mi, aktorkę która ją grała mało znam, więc to był kolejny powód by oglądnąć dramę. Te jej wariactwa, gdy leciała piosenka "Love Lane" były przezabawne. Kiedy pokazywała te swoje oczy wariatki czyli uczucia pomieszane np. (nienawiść i odraza) jak w przypadku, gdy chciała oblać koktajlem ojca Ki Tae. Bardzo podobały mi się sceny z Yae Reum i z nią, ponieważ według mnie idealnie do siebie pasowali. Gdy chłopak pocałował ją w kuchni myślałam, że padnę z wrażenia. To było takie słodkie. Myślę, że aktorka zagrała świetnie i chętnie obejrzę inne jej produkcję. 
Teraz czas na największe ciacho tej produkcji czyli Yeo Reuma :)
Polubiłam go już od pierwszej chwili, gdy się pojawił. Wiedziałam, że coś między nimi będzie i było. Pokochałam piosenki, które śpiewał, miał cudowny głos i ta jego gra na gitarze.... cudo :)



Teraz Hoon Dong, przy tej postaci śmiałam się do łez te jego wybryki, głupie miny i zachowanie dziecka było prześmieszne :D. W początkowych odcinkach, gdy znowu zalecał się do Jang Mi był naprawdę irytujący, ale i śmieszny. Nie byłoby dramy bez niego! A już na pewno komedii! 
Gdy już, wziął ślub trochę się wyrobił i już był bardziej normalny... niestety hahaha. Jego żona była bardzo fajna, to jak go okiełznała i z kobieciarza zrobiła troskliwą osobę było niesamowite :)



Co do Se Ah, myślę, że aktorka grała naprawdę wiarygodnie i jej utożsamienie się z postacią było niesamowite. Mimo tego, kiedy się pojawiała od razu myślała " O nie, znowu będzie się coś dziać ;("
Ale jednak okazała się w porządku więc jej przebaczam za niektóre sceny haha ;D 
Co do soundtracku to miło się go słuchało, każdy był dobrany do odpowiedniej sytuacji, więc 
drama wydawała się lekka i przyjemna :)

Ocena: 9/10
Gatunek: Komedia, Romans





Muzyka z dramy:



"Stop The Love Now"


"One Day"


"Hope And Hope"


"Love Lane"


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Zdjęcia z planu:




W rolach głównych:



Han Groo jako Joo Jang Mi 


Jun Woo Jin jako Gong Ki Tae


Jung Jin Woon jako Han Yeo Reum 


Han Sun Hwa jako Kang Se Ah


Huh Jung Min jako Lee Hoon Dong


Yoon So Hee jako Na Hyun Hee

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Oglądaliście tę dramę? 
Komentujcie :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz