czwartek, 27 sierpnia 2015

Gumiho- Zakazana Miłość


Streszczenie:

Shi Yeon za dnia kustoszka w muzeum, a w nocy wysokiej rangi lisia wojowniczka. Ona wraz z czterema przyjaciółmi należą do klanu lisów o dziewięciu ogonach, czyli inaczej klanu gumiho.
Wykonuje ona z nimi różne tajne misje, na jednej z nich spotyka detektywa Min Woo, którego ratują przy okazji. Problem jednak w tym, że nikt nie może się dowiedzieć, że lisi klan istnieje...

Więc co się stanie z Min Woo? Czy Shi Yeon ma z nim jakiś związek? Czy wojowniczka może poczuje coś do niego? I co w związku z tym zrobi zakochany już od dawna w dziewczynie Moo Young? Co wybierze Shi Yeon obowiązek czy miłość? 

Jeśli chcecie wiedzieć, zapraszam do oglądania! :) 




Kadry z dramy:







Moja opinia:

Gdy oglądałam, tę dramę byłam pod wrażeniem, mimo iż jest to dość stara drama, to jednak trzyma wysoki poziom. Cała fabuła i postacie wciągały widza do oglądania dalej przez cały czas. 
Fabuła jest bardzo oryginalna, klan lisów, wybieranie między miłością i obowiązkiem, tajemnice z przeszłości głównych bohaterów, jak i uprowadzenie Shi Yeon by została wojowniczką jest naprawdę interesujące. Jeśli chodzi o scenografie, to miejsce, gdzie spotykały się gumiho i ich sale treningowe świetnie odzwierciedlały to iż są istotami silnymi i odmiennymi. Powiem teraz coś o Min Woo, jak dla mnie postać wesoła, opiekuńcza i odważna. Świetnie aktor pokazał zakazane uczucie do Shi Yeon. 
Co do Shi Yeon, postać bardzo dramatyczna i tylko czasami radosna. Musiała wybierać, między misją, a miłością, co sprawiło, że traciła przyjaciół i powoli i nawet swoją miłość.
  

Jeśli chodzi o resztę lisiej rasy, to uwielbiałam Chae Yi, gdy walczyła :)
Bardzo mi się też podobał wątek romantyczny pomiędzy siostrą Min Woo, a Rangiem. Świetna była z nich parka ^_^ Lubiłam całe młode pokolenie lisów w dramie haha :D. 
Co do gry aktorskiej reszty, to przykuł moją uwagę Moo Young, jego postać była dość specyficzna i trudna do zagrania, więc podziwiam aktora, że pokazał nam smutek i walkę o miłość jego postaci w jak najlepszy sposób. 
Dramę oceniam bardzo wysoko, myślę, że każda osoba co lubi fantastykę pomieszaną z romansem, musi to oglądnąć! 

Ocena: 8/10
Gatunek: Fantasty, Romans, Gumiho 



Trailer:

Muzyka z dramy <3: 

"Similar Love"


W rolach głównych:



Kim Tae Hee jako Yoon Shi Yeon



Jo Hyun Jae jako Kang Min Woo



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Komentujcie i lajkujcie! :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz