poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Tank Top Fighter



Streszczenie:


Kai jest studentką lubiącą sztuki walki, mieszka z siostrą programistką o imieniu Riku i ojcem. Wszyscy żyją bardzo szczęśliwie. Pewnego dnia ta sielanka znika, gdyż ojciec Riku i Kai zostaje rzekomo oskarżony o morderstwo i kradzież 100 milionów. Prawniczka rodziny ofiary zna ojca dziewczyn, więc chce im pomóc. Przedstawia im jak najszybciej mogą zdobyć 100 milionów na odszkodowanie rodzinie ofiary. Lecz nie było to takie proste, musiały znaleźć 4 przestępców, a za tym szło to, że zostały łowczyniami nagród. Lecz czemu, osoby które złapały na drugi dzień traciły życie? Jakim niebezpieczeństwom będą musiały stawić czoła? Ile osób straci życie zanim odkryją wielką tajemnice? 




Kadry z dramy:
















Moja opinia:

Uważam, że drama jest super zrobiona. Jest ona w mojej Top 10 japońskich produkcji. Świetnie dobrani aktorzy. Zadziwiła mnie gra aktorska Ereny, to pierwsza drama, gdzie ją widziałam i jestem mile zaskoczona. Każda chwila tej dramy jest świetnie przemyślana. Najbardziej lubiłam sceny walki i pościgu *_*. Co jeden kryminalista był mądrzejszy i trudniejszy do złapania, przez co drama nabierała tępa, co sprawiało, że nie możesz się od niej oderwać. Zakochałam się też w czołówce dramy i muzyce. To wszystko dawało piękną całość. 

Ocena: 7/10
Gatunek: Dramat, Akcja, Suspense

Muzyka z dramy: 





W rolach głównych:



Ono Erena jako Nishiki Kai



Kawashima Umika jako Nishiki Riku


*****************************************************************


A wy co myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz