piątek, 28 sierpnia 2015

Dream Knight



Streszczenie:


Drama opowiada historię dziewczyny, która straciła mamę, bogactwo, została oszukana przez rodzinę i zmuszona mieszkania w przyczepie kempingowej. Jej imię to Joo In Hyung, od dłuższego czasu bardzo często upada.... Pewnego dnia w jej życiu pojawia się grupka chłopaków, oraz spotyka ona swojego idola Jr wraz z jego zespołem.....

Co się kryje za tajemniczymi upadkami dziewczyny? Kto i dlaczego pojawił się w życiu dziewczyny? Czy Jr ma jakieś ukryte zamiary wobec In Hyung? I czy ona i ta grupka chłopaków znali się wcześniej?

Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do oglądania! :)


Kadry z dramy:















Moja opinia:

Według mnie drama jest super, jest to jedna z lepszych krótkich produkcji. Pisze krótkich,bo odcinki trwają około 15 min, ale każdy odcinek tak wciąga, że chcesz oglądać dalej, moment w którym się kończy odcinek sprawia, że myślisz nad następnym i automatycznie włączasz go. Główni bohaterowie byli świetnie dobrani. Grupka chłopaków była przezabawna, bardzo ich lubiłam w przeciwieństwie do tej grupy idoli. Moim faworytem był JB ^_^. Jeśli chodzi o In Hyung, to myślę, że świetnie dobrali aktorkę, dla mnie jest to nowa twarz, więc chciałam zobaczyć co potrafi haha :D. 
I byłam mile nastawiona na wszystkie sceny z nią. Ubóstwiałam sceny z nią i JB. Wszystko było takie romantyczne. Gra aktorska wszystkich była naprawdę świetna.
Scenariusz bardzo ciekawy, oprawa muzyczna również. Zakochałam się też w openingu *_* 
Dramę polecam każdemu kto ma czas oglądnąć wszystkie odcinki za jednym zamachem bo inaczej tej dramy nie można oglądać hahaha :D 

Ocena: 10/10 
Gatunek: Romans, Fantasty, Szkoła, Komedia



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Trailer:




Opening:



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Zdjęcia z planu:


B0FRdQ1CQAAh-EO



#GOT7 #‪‎Mark  Web Drama 'Dream Knight' Casual-wear still-cut release!

Изображение





B3VgfMcCIAARUIv.jpg

Muzyka z dramy:


"Magnetic"


"Forever Love"



Zabawne momenty:













W rolach głównych:



Song Ha Yoon jako Jo In Hyung


Im Jae Bum jako JB



Park Jin Young jako JR


Mark Yi-En Tuan jako Mark


Wang Jackson jako Jackson


Bhuwakul Kunpimook jako Bam Bam


yugyeom

Kim Yoo Gyum jako Yug Yeom

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Komentujcie :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz