wtorek, 15 czerwca 2021

Jak zrujnować sobie karierę by Korean Idols #1

 Jeśli siedzicie w tym temacie nie od dzisiaj to pewnie orientujecie się w tym, że co chwile pojawiają się coraz to nowsze plotki, raz skandal bo ktoś się z kimś umawia, za chwile jakiś aktor uzależniony od ziółek, potem jakiś skandal małżeństwa. No wymieniać mogłabym długo. Od kiedy w sumie pamiętam co miesiąc czytałam o coraz to nowszej historii. Tutaj jednak w tej serii postów chciałabym wam przybliżyć najsłynniejsze z nich, które stosunkowo nie miały miejsca tak dawno temu, a aktorów wymienionych w tym poście na pewno znacie. Może nawet są to wasi ulubieńcy. 


1. Ahn Jae Hyun i Ko Hye Sun



Ahn Jae Hyun i Ko Hye Sun, najgorętsza para 2016 roku. Do teraz pamiętam jak po dramie "Blood" z ich głównym udziałem ogłoszono, że są razem. Fani z całego świata pisali do nich na Instagramie gratulując im nowego związku, a tym bardziej ślubu, który odbył się niedługo po ogłoszeniu mediom, że w ogóle są razem. Byli ze sobą od 2016 aż do 2019, gdy Ahn Jae Hyun postanowił wnieść o rozwód. Ale jaki był powód? - możecie zapytać, ale tutaj to już weźcie popcorn. 



Szczerze mówiąc, kiedy wybuchł ten skandal na bieżąco czytałam wszystkie najnowsze wiadomości by się w tym połapać. Para wymieniała się swoimi doświadczeniami na Instagramie. Jedno oczerniało drugie ( czyt. Ko Hye Sun z wielkimi wyrzutami, że mąż chce ją zostawić postanowiła zwierzyć się ze swojego życia nie tylko miłosnego, lecz również łóżkowego wszystkim swoim obserwatorom co chwile aktualizując jakim to Ahn Jae Hyun jest dupkiem, że ją planuje zostawić.) Jednak, żeby nie być strikte przeciwko aktorce wyjaśnijmy co jeszcze znalazło się na jej profilu, oprócz znanego tekstu, który widzicie powyżej. ( Mój mąż powiedział mi, że moje sutki nie są sexi)

Hye Sun nie raz powtarzała, że była w szoku, jak stała się niestabilna emocjonalnie z powodu nagłej wiadomości Jae Hyuna o rozwodzie. Tłumaczyła, że nigdy się nie kłócili, więc wzięła pierwsze to co powiedział za żart. Przyznała mimo to, że od dłuższego czasu uczucia do niego zaczęły w niej zanikać, ale dla niej nie był to powód by nagle ogłaszać rozwód i koniec ich wcześniej sielankowego małżeństwa, które było uważane dla wszystkich fanów za idealne. 


Może nie każdy z was widział dramę z tego zdjęcia, lecz jest to serial, który wychodził w trakcie kłótni Ahn Jae Hyuna i Ko Hye Sun. Drama "Love with Flaws" zdobyła mnóstwo negatywnych komentarzy od koreańskich fanów. Dlaczego? Ko Hye Sun nie raz wspominała o Oh Yeon Seo, czyli głównej bohaterce, którą możecie znać z roli w "Korean Oddysey". Podobno według żony Jae Hyuna obydwoje mieli romans, a on wolał wydzwaniać i pisać do niej. Bo napisaniu kilkunastu wpisów na Instagramie wystarczyło, by obrońcy Hye Sun zrobili nalot na media społecznościowe Yeon Seo z negatywnymi komentarzami. 


Pamiętacie chyba wszyscy dobrze, że od czasów "Blood" kariera Ahn Jae Hyuna wybiła się i to mocno. Z drugoplanowych ról zaczął dostawać główne role w wielu super produkcjach. To jednak też wypomnieli mu fani na profilu "Zawdzięczasz to tylko sławie Ko Hye Sun, nie zapominaj" Osobiście nie zgadzam się z tym. Jae Hyun ma na tyle wielki talent, że prędzej czy później stałby się mega popularny i to nie za sprawą sławnej żony. Jednak od czasu "People with Flaws" Ahn Jae Hyun nie zagrał w żadnej nowej dramie. Jego kariera jak to określiło mnóstwo osób najwyraźniej się skończyła. Chociaż mam nadzieję, że mimo to kiedyś wróci. Pozytywnym sygnałem może być to, że w czasie swojej nieobecności bierze udział w TV Shows Spring Camp i New Journey to The West, prawdopodobnie to jego sposób by uwolnić się od wizerunku jaki mu wykreowali fani Hye Sun.
  

Z tego co zauważyłam kariera Ko Hye Sun również stanęła w miejscu. Nie ma żadnych propozycji ról w dramach, jedynie oferta, która do niej wyszła to rola w filmie Dark Yellow o którym jeszcze nic nie wiadomo. 
Na sam koniec podsumujmy sobie wszystko. Idealna para, która była przykładem dla wszystkich fanów stała się tak naprawdę teraz znienawidzona, fani są podzieleni między dwoma stronami. Ahn Jae Hyun chciał po cichu załatwić rozwód nie mieszając do tego opinii publicznej, lecz Hye Sun dzieliła się każdą rozmową, krokiem prawnym czy nawet niezadowoleniem na Instagramie. Fani pierwsze brali jej stronę, lecz po pół roku wypisywania jaki Jae Hyun jest niedobry jak i updatowaniu jej stanu zdrowia ludzie już sami w komentarzach pisali " Daj już sobie spokój" "Ileż można o tobie słuchać" Póki co Hye Sun wyczerpała cierpliwość nawet i swoich fanów. 
Często druga para jest porównywana do Ahn Jae Hyuna i Ko Hye Sun, a jest nią Song Couple czyli Song Joonk Ki i Song Hye Kyo. Oni również postanowili wziąć rozwód, wydawali się parą idealną, i tak jak Hye Sun i Jae Hyun poznali się na planie. Jednak w porównaniu Song Couple zachowało wszystkie informacje dla siebie jedynie ogłosili, że nie są już razem, natomiast Hye Sun i Jae Hyun wynieśli do opinii publicznej wszystkie swoje brudy. 
Mimo wszystko, życzę im powodzenia w dalszych produkcjach jak i szczęścia w kolejnych związkach.  


Nie zapomnijcie dać "Like" na naszym profilu na Facebooku by być zawsze na bieżąco. Już niedługo specjalny post dla was, a tam KONKURS! 

  • Co myślicie o tej sprawie? 
  • Żałujecie, że tak się to potoczyło? 
  • Znaliście już ten skandal, a może jesteście nowi w świecie kdram? 



6 komentarzy:

  1. A ten tytuł to nie był Love with flaws? Mimo faktu, że mają swoich fanów nie powinni prywatnych informacji wyciągać do opinii publicznej. W tym momencie ani jedno ani drugie nie jest czyste. Ludzie nie wiedzą gdzie tak naprawdę jest prawda i wybielanie się czy oczernianie kogoś przynosi zawsze negatywne skutki. Nie wyszło im, trudno, życie płynie dalej. Powinni się rozstać jak dwoje dorosłych ludzi w zgodzie i zająć się swoim życiem. A co do aktora, to kojarzę, że jest on przyjacielem Lee Jong-Suka, i mimo to nawet on nie jest w stanie mu pomóc odmrozić kariery. A szkoda, bo jest dobrym aktorem ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam się z obiema nazwami, ale z tego co sprawdziłam, rzeczywiście Love with Flaws xD. Dziękuję za uwagę jak i komentarz. Miło znać też innych opinie. Zgodzę się z tobą, niestety całe to zamieszanie wyszło za daleko.

      Usuń
    2. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na ( +2348104102662 ) onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara

      Usuń
  2. Już kiedyś obiło mi się o uszy, że się rozwiedli, ale nie pomyślałabym, że zrobiła się z tego taka afera. Uważam, że mimo wszystko powinni to załatwić między sobą, a Hye Sun nie powinna mówić o wszystkim w mediach. Zrobiła się z tego niepotrzebna burza, która doprowadziła do podziału fanów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę z tego postu :) Liczę na więcej z tej kategorii :) Co chodzi o pary zamieszczone tutaj to chyba tak najbardziej trzymałam kciuki i byłam zafascynowana małżeństwem SONG COUPLE. Sama historia ich poznania i ta chemia między nimi widoczna w dramie no była wręcz wg. mnie do niepokonania. Szkoda, że tak szybko doszło do rozwodu :(, czego szczerzę się nie spodziewałam. Przyczyna w sumie nie jest znana, raz gdzieś przeczytałam, że to w wyniku zbyt różnych charakterów, że wgl Song Hye Kyo dowiedziała się o rozwodzie z jakiegoś tam wywiadu czy coś takiego, że ponoć znalazłam też informacje, że mówiła coś o tym, że jest to dla niej zbyt trudne bo uczuć się nie wyzbyła, ale że rozwód to najlepsza decyzja, ale oczywiście nie dam sobie głowy uciąć, że są to FAKTY. Bo wiadomo, że różne fake newsy można znaleźć, a zwłaszcza , że oni naprawdę rozeszli się bez skandalu. Jeśli znalazłabyś jeszcze jakieś, kiedyś informacje to fajnie jakbyś je uzupełniła :) Ja po informacji o ich rozwodzie, aż w pewnym momencie pomyślałam, że to całe małżeństwo ich było trochę przekoloryzowane, napompowane... Poznali się na planie, zaprzyjaźnili do tego są świetnymi aktorami o wspaniałym wyglądzie, oboje samotni wówczas, sama drama z ich udziałem to był hit wszyscy oszaleli na ich punkcie, oni pod wpływem emocji dali fanom to co chcieli, czyli ich małżeństwo, ale okazało się to pomyłką...w sumie nie chcę mówić, że wątpię w ich miłość, aczkolwiek może byli o krok od miłości, ale przez to szybkie działanie nie doczekali jej w 100%. W sumie tylko oni znają prawdę, a my możemy tylko wymyślać scenariusze... Naprawdę super są takie posty :) Uwielbiam Twojego bloga bo zawsze się czegoś nowego dowiem, znajdę coś dla siebie i wgl. Super , że powróciłaś! Szkoda, że tak długo Cię nie było, aczkolwiek z drugiej strony rozumiem, sama przechodziłam długie i dłuższe postoje na swoim blogu, ale dokończyłam swoją historię, teraz zaczęłam pisać kolejną, ale nie wiem w sumie co mam myśleć, niby mam dwa rozdziały tylko, ale mam wrażenie, że już w ogóle przestałam potrafić pisać, czuję, że już to mi nie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Jeśli uda mi się bardziej zagłębić w tą sprawę z Song Couple to na pewno też tutaj będzie. Teraz jednak mam w planie parę innych. Co do mojego powrotu to naprawdę miłe, że ktoś jeszcze o mnie pamiętał. Sądziłam, że blog niezbyt się podobał a w tamtym czasie niestety z powodu egzaminów maturalnych musiałam odpuścić bloga.

      Co do pisania to nie raz przechodziłam podobny okres. Jedyne co mogę ci polecić to dać sobie odpocząć od historii i może poszukać jakiś inspiracji, mi np.
      pomaga jak pooglądam sobie filmiki na youtube o młodych pisarzach, albo ich historiach od razu wtedy myślę, że skoro oni mogli to czemu też nie ja. I zaczynałam od razu znowu pisać. Powodzenia w pisaniu, na pewno wpadnę zobaczyć jak ci idzie! ^^

      Usuń