piątek, 12 sierpnia 2016

Jak odblokować zablokowane dramy na viki



Przedstawię wam to w krótkiej historyjce.


"Tyle tych dram, ale wszystko już oglądałem...."


"O jakaś nowa, obejrzę trailer! " 


"OMG! Kocham to! Szybko włączamy viki!"


~~~~...


"To cholerstwo znowu mi niszczy życie... "


( Koniec) 


Teraz wam pokaże jak zaradzić takiej sytuacji :D

1. Jeśli macie Chrome to będzie łatwiej. Wchodzicie w ustawienia przeglądarki.
2. Klikacie na rozszerzenia, pobierz więcej rozszerzeń.
3. Dodajesz anonymoX
4. Włączasz jeszcze raz ta dramę na viki. ( w prawym, górnym rogu będziecie mieć tą aplikacje i tam zmieniacie sobie adres ip np. na Niemcy.
5. Odświeżcie stronę z odcinkiem i wam się normalnie załaduje, jak to się już stanie wyłączacie aplikacje i tak z każdym odcinkiem.

( Nie odpowiadam za to, że aplikacja może coś robić z komputerem, dlatego też polecam, by ją skasować po oglądnięciu dramy, ja tak robię i nic mi się nie dzieje z przeglądarką)





5 komentarzy:

  1. czy ten program jest darmowy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć mam nie typową prośbę bo viki zoastało wszystko zmienione i nie moge ustawić napisy po polsku chociaż drama jest tłumaczona więc wiesz jak temu zaradzić ?
    P.S. nie mogę sie doczekać na kolene nowe posty oraz na wywiad z aktorami W i Doctors :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, sprawdziłam viki i nie widzę tam żadnych zmian. Mogłabyś/byś bardziej opisać swój problem? Postaram się pomóc :) Pomocne by również było gdybyś mi napisała/ał o jaką dramę ci chodzi

      Usuń
    2. przepraszam za kłopot ale wszystko wróciło do normy :) po prostu nie dało się przesunąć żeby wybrać polski język :/

      Usuń