wtorek, 23 sierpnia 2016

Hwang Jung Eum




Imię i nazwisko:  Hwang Jung Eum
Zawód: Aktorka, piosenkarka
Rok urodzenia i miejsce: 25.01.1985 Seul, Korea Południowa
Rodzina: dwóch starszych braci i jedna starsza siostra, mąż/biznesmen golfiarz Lee Young Don
Znak zodiaku: Wodnik

Gdzie ją znajdziecie:


Twitter (nie używa go już)


Dramy w jakich wystąpiła:


Lucky Romance (MBC, 2016)
She Was Pretty (MBC, 2015)
Kill Me, Heal Me (MBC, 2015)
Endless Love (SBS, 2014)
Secret (KBS2, 2013)
The Goddess Of Money (SBS, 2013)
Full House 2 (SBS Plus, 2012)
Golden Time (MBC, 2012)
Can You Hear My Heart? (MBC, 2011)
Giant (SBS, 2010)
High Kick Through The Roof (MBC, 2009)
East of Eden (MBC, 2009)
Little Mom Scandal 2 (CGV, 2008)
Little Mom Scandal (CGV, 2008)
Last Scandal (MBC, 2008)
Winter Bird (MBC, 2007)
The Person I Love (SBS, 2007)
Banjun Drama (SBS, 2005)

Filmy w jakich wystąpiła:


Gosa / Death Bell 2 (2010)
Baram (2009)
Eolgulgwa Maeumgwa Sarangui Gwangye (2009)



Moja opinia:


Według mnie Jung Eum jest jedną z królowych komedii. Zawsze kiedy widzę ją w dramie to zadziwia mnie swoim talentem aktorskim. Najczęściej kiedy ją oglądam pękam ze śmiechu. jak dla mnie ona jest GENIALNA! Pierwszy raz widziałam ją w produkcji "Kill Me Heal Me", po tej dramie coraz bardziej szukałam innych produkcji z nią i trafiłam na "She Was Pretty". Tam wraz z innymi głównymi aktorami stworzyła prawdziwą komedie, którą pokochała cała Korea, jak i inne kraje. W tej produkcji nie było można się nudzić, tak samo jest w innych dramach z udziałem tej aktorki. Jung Eum i Ji Sung są dla mnie duetem komediowym z powodu Kill Me Heal Me, obydwoje tam pokochałam. Jednak w dramie Secret aktorka pokazała, że nawet dramaty nie są jej obce i dobrze sobie radzi i z takimi uczuciami.  Bardzo polecam produkcje  z Jung Eum! Na pewno nie zawiedziecie się! :) 




Nagrody:


2015 MBC Drama Awards - 30 grudnia 2015

Najlepsza aktorka (mini serii) ( " Kill Me, Heal Me " / "She Was Pretty ")
Nagroda Ten Star ( " Kill Me, Heal Me " / "She Was Pretty ")
Nagroda internautów ( " Kill Me, Heal Me " / " She Was Pretty ")
Najlepszy aktor lub aktorka Wybrane przez Dyrektorów ( " Kill Me, Heal Me " / " Była ładna ")
2014 SBS Drama Awards - 31 grudnia 2014
Najlepsza aktorka (długie długości dramat) ( " Endless Love ")
Dziesięć Nagroda Star ( " Endless Love ")
2013 KBS Drama Awards - 31 grudnia 2013
Najlepsza aktorka ( " Sekret Miłość ")
Internautą Award ( " Sekret Miłość ")
Najlepsza Para Nagroda ( " Sekret Miłość ")

Ciekawostki:


Edukacja: Seoul Kil Dong Elementary School, Sunhwa Yehsool Middle and High School, Sang Myung Sah Deh Boo Sok Girl's High School, Suwon University
Hobby: słuchanie muzyki, robienie zakupów, gotowanie i przebieranie psów
Była członkini k-popowej grupy Sugar


Zdjęcia:





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz