środa, 10 sierpnia 2016

High School Debut



Streszczenie:


Haruna potrafi genialnie grać w bejsbol, lecz w gimnazjum postanowiła sobie, że przestanie grać i zmieni swój wizerunek w liceum by znaleźć chłopaka. Jednak nie jest to takie łatwe, ponieważ dziewczyna nic nie wie o modzie, więc jej ubrania ze sobą nie współgrają. Haruna poznaje You najpopularniejszego chłopaka w szkole i prosi go by został jej trenerem. Chłopak mimo tego, że początkowo odrzuca prośbę dziewczyny to później zgadza się pod jednym warunkiem. Jest nim to, że Haruna nie może się w nim zakochać...

Czy dziewczyna znajdzie chłopaka? Czy Yoh poczuje coś do niej? Jak potoczą się ich losy? Czy Haruna naprawdę porzuci bejsbol?


Kadry z filmu:










 



Moja opinia:


Ten film jakoś zawsze omijałam z daleka, ale nagle pomyślałam sobie, ze pasowałoby go oglądnąć. Po kilku minutach moje zdanie się zmieniło o tej produkcji. Film jest bardzo interesująca i wciąga niesamowicie. Fabuła skupia się ma romansie szkolnym, lecz nie jet on taki normalny, ponieważ wszystkie romantyczne chwile, jak i sceny w filmie były czymś nowym i ciekawym. 


Gra aktorska według mnie była perfekcyjna. Główni bohaterowie dostają ode mnie 10~! Do końca kibicowałam im by byli razem :)  Ci dwoje to prawdziwe przeciwieństwa :D A, że przeciwieństwa się przyciągają, to ta parka była naprawdę słodka.


Szczerze wszystkim polecam ten film. Nawet chyba zaraz go oglądnę jeszcze raz, bo tak mi się spodobał XD. 

Ocena: 9/10
Gatunek: Romans, Komedia, Szkoła
Rok produkcji: 2011


Muzyka z filmu:


"Ai No Shirushi"

Trailer:



lub 


W rolach głównych:



Junpei Mizobata jako You Komiyama


Ito Ono jako Haruna Nagashima

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz