środa, 10 sierpnia 2016

Birigyaru




Streszczenie:


Sayaka była jedną z najlepszych uczennic z której było można brać przykład, lecz niestety nie miała przyjaciół. Kiedy w końcu w nowej szkole ich znalazła całkiem się zmieniła. Przestała się uczyć, bawiła się z przyjaciółmi i przeszkadzała nauczycielom. W końcu jednak dziewczyna chce się dostać do jednego z najlepszych uniwersytetów w swoim mieście, więc zapisuje się za sprawą swojej matki do akademii, gdzie przygotowują uczniów do dostania się na wybrany uniwersytet. Jednak nauka zmusi dziewczynę do wielu poświęceń...

Czy zaakceptuje ona je? Czy dostanie się na uniwersytet? 

Kadry z filmu:










Moja opinia:

Ten gif oddaje wszystko :D Ten film jest tak nudny, że męczyło mnie jego oglądanie. Cała fabuła skupia się na nauce głównej bohaterki, no ok 20, 40, 60 minut patrzenia jak ona się uczy, no ale ile można wytrzymać....  Jedynie na co czekałam w tej produkcji to był wątek romantyczny, którego prawie nie było T.T.  Niby film pokazuje życie uczennic chcących się dostać na uniwersytet z dość trudną rodziną, ale to raczej mało zaciekawia widza... 


Radze wam tego filmu nie oglądać, bo ja tylko straciłam swój czas... Chodź przynajmniej główna aktorka zagrała nawet dobrze...

Ocena: 2/10
Gatunek: Szkoła
Rok produkcji: 2015

Muzyka z filmu:


"Kanousei"


Trailer:


W rolach głównych:



Kasumi Arimura jako Sayaka Kudo


Atsushi Ito jako Yoshitaka Tsubota


Shuhei Nomura jako Reiji Mori

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz