niedziela, 14 sierpnia 2016

Mirror Of The Witch




Streszczenie:


Królowa dowiaduje się, że jest niepłodna, więc chcąc urodzić dziecko (dziedzica) zwraca się do szamanki Hong Joo, która za sprawą czarnej magii i intrygi sprawiła żeby kobieta urodziła dziecko. Jednak na świat przychodzą bliźniaki obarczone klątwą. Hong Joo radząc Królowej by przenieść klątwę z księcia na królewnę, a potem ją zabić by klątwa zniknęła.Królowa rozkazała spalić na stosie dziecko, lecz bez jej wiedzy ktoś uratował je i zamknął przed światem by nikt nie dowiedział się, że przeżyło. Klątwa miała sprawić, że do 17 urodzin dziewczyna zginie, a jeśli nie to potem przez resztę życia osoby które pokocha, jak i osoby, które ją pokochają umrą w męczarniach.... 

Czy dziecko dożyje 17 roku życia?  Skąd wzięła się ta klątwa? Czy księżniczka dowie się kim tak naprawdę jest? Czy ktoś skradnie jej serce mimo iż przyniesie to tylko zgubę? 




Kadry z dramy:












Moja opinia:

Do dramy zachęciła mnie Sae Ron, która gra tutaj główną rolę. Fabuła jak dla mnie jest czymś innym i ciekawym. Chyba jeszcze nie spotkałam produkcji o szamankach :D Sam pomysł na klątwę dziewczyny był bardzo innowacyjny, jak i to, że posiadała nadludzkie moce. Główni bohaterowie moim zdaniem bardzo dobrze zgrali się i wykonali kawał dobrej roboty. Jednak jest jedno ale chyba każdy kto oglądał tą produkcje miał taki niedosyt. Jestem pewna, że na pewno byłaby scena pocałunku, gdyby nie to, że Sae Ron ma 16 lat. Jednak mimo tego całą miłość między ich postaciami było można świetnie wyczuć haha.  Można powiedzieć, że jest to delikatny romans. 


Sae Ron jako księżniczka była genialna, ta aktorka rozwija się z każdą dramą. Porównując sobie tą dramę i High School Love On tutaj zagrała kogoś całkiem innego. z innej epoki. Musiała obudzić w sobie całkiem inne uczucia, które jak na osobę w jej wieku mogło być trudno, jednak ona dała sobie z tym rady bardzo dobrze. Co do głównego bohatera to bardzo go lubiłam, miał on w sobie to "coś" :D 


Muzyka bardzo mi się spodobała, idealnie pasowała do dramy. A słowa tych piosenek naprawde potrafiły poruszyć serce widza. Jeśli chodzi o zakończenie to byłam trochę zdziwiona, ale chwyciło mnie za serce, aż mi się płakać chciało. 

Ocena: 8/10
Gatunek: Historyczny, Dramat, Fantasty
Liczba odcinków: 20
Rok emisji: 2016



Muzyka z dramy:


"Love"


"Month"


"Always"


"Kite"


"Moon"



Zdjęcia z planu:









Trailer:




lub



W rolach głównych:



Yoon Shi Yoon jako Heo Joon


Kim Sae Ron jako Seo Ri / Yeon Hee


Yum Jung Ah jako Szamanka Hong Joo


Kwak Shi Yang jako Poong Yeon



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz