niedziela, 28 sierpnia 2016

Who Are You?



Streszczenie:

Narzeczony Shi On ginie na jej oczach podczas prowadzenia śledztwa nad przemycaniem narkotyków. Kobieta będąc tam sama zostaje ranna i zapada w śpiączkę. Po sześciu latach budzi się i odkrywa, że potrafi widzieć duchy, jednak wszystkie jej wspomnienia z wypadku zniknęły. Mimo iż na początku duchy przerażają ją i próbuje ich unikać, to z czasem zaczyna im pomagać rozwiązywać różne sprawy, przez które duchy nie mogły odejść. Shi On zostaje przeniesiona do departamentu rzeczy znalezionych, gdzie pracuje detektyw Gun Woo. Chłopak wierzy tylko w to co widzi, więc uznaje kobietę za wariatkę rozmawiającą z powietrzem, lecz przez Shi On również i on zaczął jej pomagać rozwiązywać zagadki związane z duchami. Niestety to, że Shi On widzi umarłych rozprzestrzeniło się wśród duchów i zaczęło ich przybywać coraz więcej, a jednym z nich był były narzeczony dziewczyny, który zginął sześć lat temu....  

Co się stało sześć lat temu i dlaczego narzeczony Shi On zginął? Jak długo będzie dziewczyna widzieć duchy? Czy Shi On znowu będzie mogła się zakochać? 



Kadry z dramy:










WAY 35




WAY Finale EP

Moja opinia:


Do produkcji zachęcił mnie Taec Yeon, który grał teraz w dramie Let's fight ghost. Tam gra bardzo podobną rolę, więc byłam ciekawa jak zagrał w tej produkcji. Ogólnie fabuła jest bardzo podobna do Master Of The Sun, więc fanom tej produkcji się spodoba ta drama. W rolach głównych obsadzili dość nowych aktorów, ponieważ aktorka, która gra główną bohaterkę zazwyczaj gra role drugoplanowe, więc tym razem to coś nowego. 
Gun Woo był postacią bardzo zabawną, z każdą chwilą zdobywał moją sympatię :D Jego umiejętności aktorskie może nie są jakieś genialne, ale miło się ogląda dramę z tym aktorem. 
Co do głównej bohaterki Shi On była postacią świetnie zagraną przez Yi Hyun. Z tą produkcją aktorka zyskała moje uznanie, bo zawsze w dramach jej nie lubiłam, bo grała te dziewczyny co kradną głównego bohaterka :D 


Wątek romantyczny Shi On i Gun Woo był bardzo delikatny, ale z każdym odcinkiem przy końcu stawał się coraz ciekawszy. Uwielbiałam te ich sceny, gdzie byli razem, bo albo było bardzo romantycznie, albo było można się pośmiać ^^ Jeśli chodzi o narzeczonego Shi On to bardzo go lubiłam i zawsze kiedy się pojawiał było mi go szkoda, na sam koniec aż płakałam ;(


Ogólnie drama według mnie jest bardzo dobra, mimo, że fabuła nie jest czymś zadziwiającym, to jednak nie nudziła widza wręcz przeciwnie, ciekawiła z każdym odcinkiem. 

Ocena: 9/10
Gatunek: Dramat, Fantasy, Horror, Romans
Liczba odcinków: 16
Rok emisji: 2013

Muzyka z dramy:


"Because Love Grows"


"Look At You"


Zdjęcia z planu:








Trailer:


<3


W rolach głównych:



Ok Taec Yeon  jako Detektyw Cha Gun Woo



So Yi Hyun jako Detektyw Yang Shi On


Kim Jae Wook jako Lee Hyung Joon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz