poniedziałek, 2 kwietnia 2018

10 dram, których nie zdołałam oglądnąć do końca


1. Radio Romance


Podobny obraz

Jak uwielbiam Kim So Hyun i wyczekiwałam na jej kolejną dramę to muszę przyznać, że ta historia to dno. Ciągnie się jak flaki z olejem. Nic ciekawego, nawet dla gry So Hyun nie dałam radę przebrnąć dalej niż do 6 odcinka. 

2. Sweet Stranger And Me


Znalezione obrazy dla zapytania Sweet Stranger and Me

Pokładałam tutaj nadzieję w Young Kwangu, jednak no sorry nie dało się tego skończyć. Fabuła niesamowicie nudna. Odcinki dłużą się jak diabli, a do tego ta beznadziejna główna bohaterka... ehhhh

3.  Liar And His Lover


Znalezione obrazy dla zapytania liar and his lover

W tej dramie szkoda mi jedynie Lee Hyun Woo. Joy była niczym drewno. Zero emocji, jej ekspresja uczuć dobijała widzów. Jedynie do mi się podobało to piosenka " Flying Butterfly"

4. Andante


Znalezione obrazy dla zapytania Andante

Dużo osób nawet zachwala tą dramę, jednak ja już po piątym odcinku miałam dość. Ta fabuła była tak dziwaczna ( np leżenie w trumnach), że po prostu zaczęło mnie to odpychać...

5. Ice Fantasy


Znalezione obrazy dla zapytania Ice Fantasy

Na dramie dość mi zależało ze względu na niektóre ciekawe postacie, jednak ogromna ilość odcinków, jak i trochę słabe rozmieszczenie fabuły sprawiało, że przez 10 odcinków nic się wiele nie działo, więc w końcu mając dość tracenia czasu porzuciłam to około 50 odcinka. 

6.  Boss And Me


Znalezione obrazy dla zapytania Boss and me drama

Ta drama ubawiła mnie tym, że przez kilka odcinków fabuła opierała się na tym by dziewczyna przychodziła do szefa na lunch na tarasie? Jakoś tak xD Porzuciłam po kilku odcinkach i nie mam zamiaru wracać.

7. Fashion King 


Podobny obraz

Jak początek był w miarę ciekawy to potem zamieniło się to w zerkanie ile do końca odcinku. Główny bohater irytujący. Shin Se Kyung słabo wypadła, chodź w sumie nic dziwnego...Fabuła kiepska, a pod koniec żałuje się tylu godzin przeznaczonych na ten chłam. 

8. Hapimari: Happy Marriage!?


Podobny obraz

Obejrzałam połowę dramy i stwierdziłam, że jest z tym coś nie tak. Parka nagle zakochuje się w sobie pomimo, że wcześniej nic się do siebie nie zbliżyli. Zero chemii i monotonne wątki sprawiły, że wyłączyłam tą produkcję. 

9. I do, I do


Znalezione obrazy dla zapytania I do I do

Ogólnie drama skupia się na butach oraz na wpadce z młodszym pracownikiem. Odcinki ciągną się strasznie, a fabuła nie ukazuje nic nowego, jedynie nudzi z każdym kolejnym odcinkiem. 

10. Jealousy Incarnate


Podobny obraz

Bardzo lubię Gong Hyo Jin, jednak ta beznadziejna fabuła jedynie odstraszała mnie od dramy. Facet z rakiem piersi co co chwile podejmuje jakieś dziwaczne akcje, które wcale nie były śmieszne....
Liczyłam na coś dobrego, a skończyłam z kolejnym tytułem w odstawce...

1 komentarz:

  1. Znam tylko tą pierwszą i ostatnią dramę i również żałuje tych godzin które zmarnowałam na nie

    OdpowiedzUsuń