niedziela, 16 sierpnia 2015

Heaven Postman


 Plik:Telecinema-Postman to Heaven.jpg


Streszczenie:


Jest to historia nadzwyczajnego romansu między tajemniczym chłopakiem i dziewczyną, która straciła swojego ukochanego. Ten tajemniczy chłopak nazywa się Jae Joon, sęk w tym, że nie jest on człowiekiem tylko czymś w rodzaju ducha zesłanym na Ziemię by zbierać listy kierowane do nieba. Pisały je zazwyczaj osoby tęskniące za bliskimi, lecz od pewnego czasu w skrzynce pocztowej na wzgórzu, zaczęły pojawiać się listy z wulgarnymi słowami. Kilka dni po tym przy skrzynce zauważył dziewczynę o imieniu Hana. To ona była za nie odpowiedzialna. Chłopaka chcąc zmienić Hanę proponuje jej prace z nim i tak zaczął się ten niezwykły romans.....
Dlaczego Hana pisała takie listy? Jaka będzie współpraca między Jae Joonem a Haną? Jak zachowa się Hana, gdy nadejdzie czas rozstania?


Kadry z filmu:










Moja opinia:


Na początku film ciągnął mi się, cały czas było o tym samym. Główna bohaterka była dość irytująca, ale potem się polepszyła. Powiem szczerze, że ten film oglądałam tylko dlatego, że gra tu Jae Joong. Piękne były w nim krajobrazy, morze i to wzgórze, gdzie była skrzynka pocztowa. Podobało mi się, też rodzące się uczucie między bohaterami, wszystko było takie romantyczne. Hana rozwalała mnie swoimi pomysłami jak spełniać życzenia osób które pisały listy do nieba.  Myślę, że styl głównego bohatera był zarąbisty. Przy pożegnaniu aż płakałam,- tak się wzruszyłam. Lecz potem przy ponownym ich spotkaniu nie mogłam przestać się uśmiechać. Na moim przykładzie widać jak ta produkcja wpływa na uczucia widza :)
Film jak dla mnie całkiem fajny i godny polecenia, dla osób, które mają trochę czasu, a nie chcą zaczynać dramy. 

Ocena: 6/10
Gatunek: Romans, Fantasty Melodramat 



Muzyka z filmu:


"One & Only Love For Me"


"Rainy Day"





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Śmieszny moment:





W rolach głównych:




Hero Jae Joong jako Jae Joon 


Han Hyo Joo jako Hana 




<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Komentujcie, co o tym myślicie? 


user image




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz