niedziela, 23 sierpnia 2015

Pretty Guardian Sailor Moon



Streszczenie:


Drama na podstawie słynnej mangi "Sailor Moon". Opowiada o dziewczynie Usagi Tsukino, która, za sprawą kotki Luny przemienia się w czarodziejkę z księżyca. Walczy ona o miłość i sprawiedliwość z demonami, przy tym poszukuje reszty strażniczek i księżniczki, którą mają chronić.


Kim są inne strażniczki? Jak Usagi wpłynie na ich dotychczasowe życie? Czy odnajdą księżniczkę? 

I kim jest tajemniczy Taxedo, który przychodzi zawsze na ratunek dziewczynie podczas walki? 





Kadry z dramy:



















Moja opinia:


Produkcję tę niestety musiałam oglądnąć po angielsku :( Czytałam mangę i oglądałam stare i nowe anime, i według mnie drama trochę odbiega od obu tych rzeczy. Po pierwsze Usagi nie jest taka niezdarna ani strachliwa jak to było pokazane w innych rzeczach. Dodatkowa Czarodziejka z Wenus w ogóle mi nie przypominała Wenus z anime czy mangi. Była ona bardzo zamkniętą postacią i jako piosenkarka to trochę za dużo. No ale coś musieli wymyślić...
Jeśli chodzi o produkcje, bardzo trudno było mi się przestawić z normalnych dram na aż tak fantastyczną. Całe te demony i walka z nimi były mało prawdziwe. Dziewczyny co chwile robiły piruety by uniknąć ataku, co uważam za dość inne w porównaniu do innych rzeczy. Efekty specjalne były świetne, najbardziej lubiłam je, gdy pojawiała się Serenity. 


Sam pomysł, by Usagi walczyła z Serenity o swoje ciało i o to by nie zniszczyła jej planety uważam za oryginalny pomysł. Również ciekawy był wątek romantyczny Mamoru i Usagi, wszystko było zupełnie pokazane w innych scenach niż w anime czy mandze. Ta wersja bardziej mi się podobała :)


Aktor grający Mamoru również świetnie pasuje do tej roli. Zła byłam jedynie na postać Mamoru, że uświadomił sobie tak późno, że kocha Usagi...
Muszę szczerze powiedzieć, że scena w gabinecie luster mnie bardzo urzekła, aż wracałam do niej kilka razy. Gra aktorska dziewczyn była super, najbardziej w dramie polubiłam Usagi i Mako :D. Aktorka grająca naszą Sailor Moon świetnie pasowała mi wyglądem i zachowaniem do tej produkcji. Co do scenografii i muzyki to była w porządku, bardzo lubiłam, gdy Usagi śpiewała :)
Dramę polecam wszystkim fanom Sailor Moon jak i innym osobą!

Ocena: 6/10 
Gatunek: Romans, Fantasty, Live-action






Muzyka z dramy:


"Kirari Sailor Dream"




Fragmenty:



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Transformacje dziewczyn:



W rolach głównych:



Sawai Miyuu jako Tsukino Usagi/ Sailor Moon/ Księżniczka Serenity


Hama Chisaki jako Mizuno Ami/ Sailor Mercury 


Kitagawa Keiko jako Hino Rei/ Sailor Mars


Azama Myu jako Kino Makoto/ Sailor Jupiter


Komatsu Ayaka jako Aino Minako/Sailor V/ Sailor Venus


Shibue Joji jako Chiba Mamoru/ Taxedo

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Co myślicie o tej dramie? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz