środa, 12 sierpnia 2015

Summer Love



Streszczenie: 


Krótka mini drama o rozterkach miłosnych Lee Min Hoo i Yoony. Jest to również reklama idealnego podkładu Innisfree...

Kadry z dramy: 









Moja opinia: 


Oglądałam to tylko ze względu na Lee Min Ho. Jestem bardzo zawiedziona, myślałam, że będzie to normalna długa drama o miłości, że będę mogła zobaczyć Min Ho w jeszcze innej roli a tu mam coś takiego, po prostu szok. Drama ogólnie jest o miłości Yoony i Min Ho, fajnie ukazuje dogryzanie sobie wzajemnie, by zwrócić uwagę osoby którą się kocha tu jest plus tej dramy. Dużo nie można na jej temat powiedzieć, bo ma tylko 2 odcinki po jakieś 5-6 minut... Ale jak na reklamę jest spoko.


Ocena: 4/10
Gatunek: Romans, Reklama 



W rolach główny:



Lee Min Ho jako Lee Min Ho


Yoona jako Yoona


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A wy co o tym myślicie? 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz