piątek, 21 sierpnia 2015

Buzzer Beat




Streszczenie:


Kamiya Naoki, jest zawodowym koszykarzem wciąż mieszkającym z rodzicami, nie do końca radzi sobie z pracą i nie jest usatysfakcjonowany samym sobą. Ma dziewczynę o imieniu Natsuki, planują oni wziąć ślub, ale nie mają na to pieniędzy. Obydwoje zaczynają się od siebie oddalać, Natsuki przestaje traktować poważnie chłopaka. Natomiast Shirakawa Riko jest pogodną dziewczyną, marzącą by zostać zawodową skrzypaczką. Ta dwójka cały czas się ze sobą spotyka, nie wiedząc o tym. W końcu porozmawiali ze sobą na boisku do koszykówki koło domu dziewczyny. Riko była nim zauroczona, ale dowiedziała się, że on ma już dziewczynę. A na horyzoncie pojawił się przystojny trener koszykówki Kawasaki Tomoya, który chce się z nią umawiać. 

Z kim zacznie się spotykać Riko? Co wyniknie z relacji między Riko, a Naokim? Czy Natsuki straci Naokiego, czy może sama do tego doprowadzi? Czy marzenia Riko się spełnią? 



Kadry z dramy:















Moja opinia:

Myślę, że drama jest super, wciąga już od pierwszego odcinka. Główni bohaterowie jak dla mnie świetnie dobrani. Wątek koszykarski też jest oryginalny jeśli chodzi o produkcje romantyczne z Japonii.
Bardzo podobała mi się w dramie muzyka, była świetnie dobrana do momentów akcji. Scenariusz według mnie jest bardzo interesujący, bardzo polubiła Riko i Naokiego. Podobał mi się też wątek romantyczny postaci drugoplanowych mam tu na myśli Mai i Shujiego. Co do Natsuki, bardzo nie lubiłam tej postaci, wprawiała mnie w białą gorączkę... Romantyczne sceny między bohaterami były naprawdę oryginalne, że aż się miło na to patrzyło. Zabawne było to, gdy Riko ukryła Naokiego u siebie w pokoju :D. Cieszę się, że na końcu dramy powstały takie pary jak chciałam. Końcówka była bardzo fajna, uśmiech nie mógł mi zejść z twarzy :D. Bardzo polecam fanom romansów i produkcji japońskich!

Ocena: 8/10
Gatunek: Romans, Sport, Komedia 



Opening:


* Uwielbiam ten opening <3


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zabawne momenty:



yamashita tomohisa kitagawa keiko gif



W rolach głównych: 



Yamashita Tomohisa jako Kamiya Naoki


Kitagawa Keiko jako Shirakawa Keiko 


Ito Hideaki jako Kawasaki Tomoya 


Aibu Saki jako Nanami Natsuki 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Co o tym myślicie?
Komentujcie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz