piątek, 28 sierpnia 2015

Healer [Recenzja]



Streszczenie:


Drama jest o chłopaku Jung Hoo, który z pewnych przyczyn zaczął pracować jako Healer. Czyli nocny chłopak na posyłki, wykona każde zadanie za pieniądze, oprócz morderstwa. W interesie pomaga mu jego hakerka, która zajmuje się częścią techniczną jego zawodu. Healer jest znany z tego, że wykonuje świetnie misje i z tego, że nikt nigdy nie widział jego twarzy, jak i nikt nie wie kim on tak na prawdę jest. Jego marzeniem było kupić bezludną wyspę na Południowym Pacyfiku i mieszkać tam samotnie, zmieniło się to, gdy dostał misje ochrony dziennikarki Chae Young Shin. Owa dziennikarka zaczęła się interesować Healerem. Co przykuło uwagę chłopaka, by dowiedzieć się więcej na jej temat zaczął pracować w jej redakcji z innym imieniem- Park Bong Soo. Do tej dwójki dochodzi jeszcze Kim Moon Ho, sławny reporter, który nagle bardzo zaczął się interesować dziewczyną. Cała ta trójka nie wie, że znała się w przeszłości....

Dlaczego Moon Ho chce zbliżyć się do Young Shin? Czy Healer poczuje coś do dziewczyny? 
Kogo pokocha dziennikarka? Co będzie, gdy prawda z przeszłości wyjdzie na jaw? I co będzie z Jung Hoo, gdy inni poznają jego prawdziwą tożsamość? 


Kadry z dramy:


idreamed-healer-jcw
  


Moja opinia:


Według mnie to jest cudo. Jest to genialna produkcja, bardzo podobna do City Huntera, ale jednak o innym scenariuszu. Główni bohaterowie świetnie dobrani, w rolach głównych Chang Wook wraz z Min Young zagrali wspaniale. Bardzo uwielbiam tych aktorów z innych dram i mogę szczerze powiedzieć, że i tym razem nie zawiedli mnie, pokazali wysoki poziom gry aktorskiej. 
Jeśli chodzi o postacie to Healer, rozwalał mnie swoimi trikami i walką- uwielbiam takie sceny w dramach. Postać Park Bong Soo wprawiała mnie w nieskończony śmiech, normalnie jak bym widziała Ta Hwana z Empress Ki, którego również grał ten aktor. Myślę, że aktor bardzo dużo pracował nad swoją rolą, ponieważ musiał wypracować, aż trzy tożsamości Bong Soo, Healera i Jung Hoo. 
Co do postaci Jung Hoo to chyba bardziej była w moim typie, więc bardziej go wolałam :D


Teraz postać Young Shin, aktorka również pokazała nam pełną pasji grę aktorską, bardzo się Min Young poprawiła w grze od czasów roli w City Hunter, więc coraz bardziej ją uwielbiam, ale dość o tym, teraz jej postać, więc postać dziennikarki, był jak dla mnie bardzo zagadkowa, miała bardzo skomplikowaną przeszłość co później miało wpływ na jej miłość... 
Postać, bardzo wesoła, staromodna, ale miła dla oka :) 
Również z każdym odcinkiem robiła się odważniejsza, co świetnie ukazała nam aktorka. 

Znalezione obrazy dla zapytania healer drama

Teraz czas na związek Jung Hoo i Young Shin, jak dla mnie był on naprawdę oryginalny. 
Sceny romantyczne z nimi były naprawdę wzruszające jak i przyjemne do oglądania. 
Zawsze się uśmiechałam, gdy pojawiali się razem XD  Jeszcze w nastrój wprawia świetnie dobrana muzyka, która bardzo mi się spodobała. 


Teraz napisze coś o Moon Ho, jest to postać, wesoła, zabawna, ale i również z trudną przeszłością, z którą zmagał się cały czas. Aktor również dobrze zagrał, mimo tego, że był na przerwie 6-o  letniej i to jest jego powrót na ekrany. Jest jeszcze jedna postać, co przykuła moją uwagę i jest nią hakerka Healera ta Ahjuma :D  Ona mnie swoimi tekstami powalała, tak samo jak tańczyła, czy śpiewałam normalnie śmiałam się jak szalona :D Aktorka również świetnie dobrana do tej przebojowej postaci! :) 
Polecam dramę każdemu, kto kocha romanse pomieszane z akcją, jeżeli "City Hunter" lub "Iljimae" wam się spodobały to ta drama bije je na głowę ^_^ 

Ocena: 10/10 
Gatunek: Romans, Kryminał, Akcja 



Trailer:




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To tyle na dzisiaj!


healer-feels


1 komentarz: