sobota, 1 sierpnia 2015

Tamra, The Island



Streszczenie:


Seria opowiada o dziewczynie imieniem Beo Jin, która jest niezbyt dobrym nurkiem na wyspie Tamra 
William arystokrata z Anglii, żądny przygód wyruszył do Nagasaki wraz z przyjacielem Yanem. Lecz ich statek się rozbił, a William jako rozbitek wylądował na wyspie Tamra. Beo Jin postanowiła się nim zaopiekować i ukryć, ponieważ gdy inni ludzie z wioski znaleźli by go byłby w wielkim niebezpieczeństwie. Do wioski zostaje również wysłany wygnaniec Park Kyu. Całą tą trójkę łączy historia o miłości, poświęceniu i przyjaźni. Nie mogę powiedzieć więcej bo zdradzę wam sekrety tej dramy...W kim tak naprawdę zakocha się Beo Jin? Czy William umrze, gdy wszyscy poznają jego sekret? Co takiego ukrywa tak zwany wygnaniec i czemu zmienia się w złodzieja? 



Kadry z dramy: 















Moja opinia:

Męge powiedzieć, że niezbyt chciałam oglądać tę dramę, może dlatego, że mało oglądam historyków. Ale gdy już ją obejrzałam jestem mile zaskoczona serial zajął mi 3 dni. Jest to przyjemna drama dla każdego. Chodź miałam wielki dylemat kogo bym wolała by został z Beo Jin. Raz był to William a raz Park Kyu normalnie można zwariować tak akcja się zmieniała, że jednego było mi szkoda a za chwile się cieszyłam, że jest z tamtym. Muzyczka fajnie wpada w ucho, jeszcze nuciłam ją sobie przez 2 dni :D Co do postaci Beo Jin była prześmieszna, aktorka musiała bardzo się postarać przy grze, bo ta niewinność i głupota dziewczyny świetnie zostały pokazane. Co do Williama tak jak mówiłam na początku byłam za nim, ale gdy Park Kyu pokazał swoje prawdziwe uczucia od razu zmieniałam stronę. Ale na końcu i tak było mi szkoda Williama. Gdy go przefarbowali myślałam że umrę jak coś takiego mogli zrobić, w czarnych włosach wyglądał jak...... szkoda gadać. 
Park Kyu- postać nad którą można się zastanawiać ukryty inspektor, nieźle. Aktor który grał tą role, jakoś super pasuje ( szczególnie, że jest przystojny ;D)
Przecudne były również widoki z wyspy- zakochałam się w nich 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bardzo podobało mi się też, gdy były sceny pod wodą. To było przecudowne *_*
Co tu jeszcze mogę powiedzieć..... dramę warto oglądnąć chodź by tylko dla tego, że wątek romantyczny jest bardzo mocno pokazany w przypadku Park Kyu jak i Williama. 

Ocena: 6/10 
Gatunek: Romans, Komedia, Historyczny

Polecam ! 




Muzyka z dramy: 




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Zabawny moment: 





W rolach głównych: 



Seo Woo jako Jang Beo Jin 


Im Joo Hwan jako Park Kyu 


Pierre Deporte  jako William 




Komentujcie  ;) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz