sobota, 16 stycznia 2016

She is 200 Years Old



Streszczenie:


Drama opowiada historię dziewczyny, która żyje już od 200 lat. Spotyka ona chłopaka dla którego jej serce znowu zabiło mocniej....

Czy chłopak dowie się o nieśmiertelności dziewczyny? Czy będzie ona nieśmiertelna już na zawsze? Czy uda im się być razem?



Kadry z dramy:












Moja opinia:


Myślę, że sam pomysł na dramę był bardzo dobry, ale wykonanie już niezbyt. Po pierwsze wszystko psuło to, że cała drama w sumie trwała 50 min. (5 odc. po 10 min) Jeśli by ją bardziej rozbudowali byłaby ona jedną z fajniejszych produkcji, ponieważ chyba nie spotkałam się jeszcze z taką tematyką w dramach. Ale nie ma co rozmyślać jeśli, skoro dramę zrobili tak jak zrobili, a ja uważam, że jest mało ciekawa. Odcinki ogląda się tak jakby na siłę- gdzieś tak w połowie miałam zamiar to wyłączyć, ale już wolałam skończyć skoro zaczęłam oglądać. Gra aktorska również nie była powalająca..... Główna bohaterka według mnie była nawet interesującą postacią na początku, ale potem stała się mi bardziej obojętna... Według mnie ta produkcja jest taka sobie, więc lepiej zamiast oglądać to włączcie sobie lepsze dramy ;)


Ocena: 3/10
Gatunek: Romans, Fantasty, Drama Internetowa 
Liczba odcinków: 5/ 10 min. 
Rok emisji: 2015


Zdjęcia z planu:







Trailer:




W rolach głównych:


Nam Ji Hyun jako Min Se Yeon


Ji Eun Sung jako Lee Jung Hoon


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz