piątek, 29 stycznia 2016

Flower Boy Next Door



Streszczenie:


Ko Dok Mi jest zamkniętą w sobie dziewczyną po dwudziestce. Cały swój dzień spędza w mieszkaniu i wychodzi tylko z niego kiedy jest to konieczne. Nie lubi mieć związku z innymi ludźmi, a to wszystko przez traumatyczne wspomnienia z liceum które spowodowała częściowo jej była najbliższa przyjaciółka Do Hwi. Dok Mi już od dłuższego czasu jest zainteresowana swoim sąsiadem, więc zaczęła go podglądać. Lecz wszystko w życiu Dok Mi zmieni się, gdy do mieszkania chłopaka wprowadza się jego młodszy brat, sławny twórca gier Enrique, który zacznie się interesować dziewczyną. Będzie on próbował pokazać jej świat, jak i przekonać do zmienienia swojego życia. Relacje Enrique z Dok Mi nie spodobają się jej sąsiadowi Jin Rakowi, który od dłuższego czasu kocha dziewczynę. Na dodatek wszystko się będzie komplikować, ponieważ "przyjaciółka" Dok Mi z liceum znowu powróci do jej życia....

Co zrobi Dok Mi? Uda jej się zaprzyjaźnić z innymi ludźmi i przezwyciężyć traumę? Co takiego się stało w czasach licealnych dziewczyny? Czy Enrique zdobędzie serce Dok Mi, czy może będzie to Jin Rak? 


Kadry z dramy












Moja opinia: 


Jeszcze chyba przy żadnej dramie się tak nie nudziłam.... Jeden odcinek trwał dla mnie pięć godzin. W połowie dramy chciałam ją wyłączyć, ale jakoś wytrzymałam do końca. Fabuła na początku może i była ciekawa, ale potem po prostu zamieniło się to w flaki z olejem.... ;( Nudy, nudy i jeszcze raz nudy. Wątek romantyczny tak się ciągnął, że nawet jak tłumaczka napisała w jednym odcinku "W końcu!", a na koniec dramy dopisała " Jeszcze żadnej dramy mi się tak źle nie tłumaczyło" Produkcję zdecydowałam się oglądnąć tylko ze względu na Park Shin Hye i Yoon Shi Yoona, a nie dlatego, że zainteresowało mnie streszczenie. Jeśli chodzi o postacie to myślę, że świetnie się tu spisał aktor, który grał Enrique jedynie on ratował tą dramę, bo nawet postać Dok Mi była dla mnie dość irytująca (wybacz Shin Hye ;)). Wracając do Enrique to rozwalał mnie swoim zachowaniem dziecka, a poza tym była bardzo uroczy *-* Dla przykładu ten gif niżej ;) (kochana panda XD i te podskoki haha)



Co do postaci Dok Mi to jej lek przed wychodzeniem i same relacje z innymi stawały się już irytujące w połowie produkcji... Jeśli chodzi o Jin Raka to wydawał mi się bardzo dziwny, jakby pierwszy raz się zakochał :D Pamiętam, ze miał on jedną scenę w której go polubiłam, a była to scena, gdy z Enrigue i jego kolegą przebrali się za mafiozów i poszli straszyć jego starszego brata. Chodź i tak przebiła go gra aktorska Enrigue, który udawał szefa mafii. 
Co to dużo pisać drama poniżej przeciętnej i tyle. 

Ocena: 3/10
Gatunek: Romans, Komedia
Liczba odcinków: 16
Rok emisji: 2013


Muzyka z dramy:


"Talkin' About Love "


"Wish It Was You"


"Want To Be A Couple"



Zdjęcia z planu:












Trailer:




W rolach głównych:



Park Shin Hye jako Go Dok Mi


Yoon Shi Yoon jako Enrique Keum



Kim Ji Hoon jako Oh Jin Rok / Oh Jae Won


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz