środa, 20 stycznia 2016

Fashion King



Streszczenie:


Lee Ga Young jest jak kopciuszek w swoim domu. Po śmierci rodziców zmuszona jest zamieszkać w magazynie, a przy najbliższym problemie zostaje wyrzucona za drzwi. Nie mając dokąd pójść, zaczęła szukać pracy. Na szczęście zobaczyła ogłoszenie o prace w fabryce, której szefem jest Young Gul. Chłopak ma dużo długów, gonią go lichwiarze, a poza tym jego interes chyli się ku upadkowi, ale mimo tego przyjmuje Ga Young, ponieważ spotkali się już kiedyś o czym dziewczyna nie wie. Zamieszkują razem w fabryce co doprowadza do tego, że drastycznie się do siebie zbliżyli. Ga Young dostała się do renomowanej szkoły mody w Nowym Yorku, więc opuściła Young Gula, ale problem w tym, że w Nowym Yorku to on będzie potrzebować jej pomocy. W Ameryce ta dwójka poznaje Jang Hyuka prezesa słynnej marki z Korei, oraz główną projektantkę Anne z firmy sławnego amerykańskiego projektanta. Young Gul zaczyna się interesować Anna, natomiast Ga Young wpadła w oko Jung Hyukowi... Jest to historia o dwóch projektantach, którzy wspinają się na szczeblach sławy w świecie mody, oraz o dwóch osobach, które muszą się na tych szczeblach utrzymać mimo przeciwności losu. 

Z kim będzie Ga Young? Czy Young Gul poczuje coś do swojej przyjaciółki Ga Young? Dlaczego chłopak będzie potrzebował jej pomocy w Nowym Yorku? Jak Jung Hyuk chce podbić serce Ga Young? Jak potoczą się ich losy? 


Kadry z dramy:














Moja opinia:


Uważam, że drama sama w sobie jest ciekawa. Pomysł na nią był naprawdę imponujący, co przedstawiły świetnie trzy pierwsze odcinki, ale potem.....szkoda gadać..... to była tragedia. Jak oglądałam jeden odcinek czułam się jakbym oglądała go 5 godzin. Fabuła już po 3 odcinku zwolniła i nic ciekawego się nie działo, a jak już coś się działo to przez 30 sekund ;(
Według mnie drama przybrała tempa dopiero po 10 odcinku, kiedy rywalizacja między Jang Hyukiem, a Young Gulem była bardziej widoczna, ponieważ walczyli na poważnie o Ga Young.
Jeśli chodzi o aktorów to wszystkich bardzo lubiłam, ale pod koniec dramy, kiedy Anna zalecała się do Young Gula powoli irytowała mnie. Gra aktorska była bardzo dobra, przynajmniej ja tak uważam ;)
Co do reszty głównych aktorów. To Young Gul chyba najbardziej przykuł moją uwagę, ponieważ raz go lubiłam, a raz nienawidziłam, ponieważ sam nie wiedział czego chce, więc raz byłam za nim , a raz za Jung Hyukiem :) Kiedy w połowie dramy Young gul zmienił swój styl ubierania myślałam, że umrę ze śmiechu, no bo co on na siebie ubierał! 


To jeszcze nic, najbardziej mnie rozwalił jaskrawo niebieskim garniturem i krawatem w słoneczniki :D 
Young Gula można scharakteryzować na chłopaka zadufanego w sobie, zaborczego i nie znoszącego sprzeciwu. W większości odcinków uważał, że jest pępkiem świata. Natomiast Ga Young była postacią bardzo uległa i podporządkowaną Young Gulowi, ponieważ robiła to co on mówi bez zastanowienia. 
 Nasz sławny prezes według mnie był bardzo opiekuńczy i troskliwy względem Ga Young, więc kiedy były sceny z nimi bardzo je lubiłam. Pamiętam, że aż do końca dramy nie mogłam przewidzieć kto z kim będzie, a jak już nadszedł koniec produkcji to byłam wielce zdziwiona i zdruzgotana i zadawałam sobie pytania: "Czemu?" "Jak to możliwe?" "Czemu to tak się kończy?" 

Ocena:5/10
Gatunek: Melodramat, Biznes, Chaebole, Moda, Romans
Liczba odcinków: 20
Rok emisji: 2012


Muzyka z dramy:


"Dream Of You"


"Love Like This"


" I'll Be Waiting"


" Standstill"


Ciekawostki:


Drama została zapowiedziana już w 2008 roku, jednak okazało się, że producenci dramy Cinderella Man dopuścili się plagiatu scenariusza, przez co prace nad dramą zostały wstrzymane. Scenarzysta Fashion King wygrał sprawę w sądzie i otrzymał 500.000 dolarów zadośćuczynienia, jednak samą dramą nikt nie był zainteresowany z powodu klapy Cinderella Man oraz emitowanej nieco później innej dramy o modzie, Style. Jak się okazało producenci nie zrezygnowali całkowicie z projektu. Zatrudnili scenarzystkę znaną ze stworzenia Beethoven Virus oraz What Happened in Bali. Stworzoną na nowo historią zainteresowała się stacja SBS.
Dla Yoo Ah In'a jest to pierwsza główna rola w mini-dramie.
Część zdjęć do dramy powstało w Nowym Jorku oraz Las Vegas.

Zdjęcia z planu:









Trailer:




W rolach głównych:




Shin Se Kyung jako Lee Ga Young


Yoo Ah In jako Kang Young Gul


Lee Je Hoon jako Jung Jae Hyuk


Kwon Yu Ri (Girls' Generation) jako Choi An Na

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A wy co myślicie o tej dramie, lub o aktorach?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz