sobota, 9 stycznia 2016

D-Day



Streszczenie:


 Hae Sung to lekarz, który ma dużo pozwów na swoim koncie, ponieważ dla niego liczy się tylko by pacjent przeżył, nie ważne w jaki sposób. Z jego ideami nie zgadza się dyrektor szpitala Park Gun, więc postanawia mu odebrać skalpel wysyłając do marnego oddziału szpitala Mirae w którym jedynie wykonuje się badania. Hae Sung spotyka Ddol Mi- ortopedę, która przyjechała do Seulu jako rezydent. W Seulu zaczęły dziać się różne dziwne rzeczy np. tęcza mająca kilkanaście metrów grubości, ogromne leje, obsuwanie się terenu itp Ale nikt nie sądził, że te oznaki to tylko początek czegoś większego... 
To wszystko zmieniło się w trzęsienie ziemi o sile 6.5 w skali Richtera... 
Drama opowiada historię lekarzy ze szpitala Mirae i o ratowaniu rannych ludzi po trzęsieniu ziemi. 

Czy Hae Sung będzie wstanie współpracować ze szpitalem Mirae i z Ddol Mi? Kim jest Woo Jin i jaką skrywa tajemnicę? Czy Seul będzie mógł zostać odbudowany?  Kto przeżyje, a kto zginie? 



Kadry z dramy:















Moja opinia:


Według mnie drama jest genialna z każdej strony. Fabuła niesamowicie wciąga już od pierwszego odcinka. Sam pomysł na dramę jest bardzo oryginalny przyciąga on ludzi by zobaczyć w jaki sposób ujęli wszystkie te sytuacje katastroficzne. Ważną rolę tutaj pełniły efekty specjalne, które były na szóstkę! Wideo bez efektów możecie zobaczyć niżej w poście :) Efekty były bardzo realistyczne, a nie tak jak w innych filmach, że ktoś leci przez pół rzeki :D 
Teraz czas na nasze gwiazdy czyli aktorów. Bardzo polubiłam Hae Sunga jego charakter i nastawienie do sytuacji było godne podziwu, jak i to, że mógł jakoś pomagać pacjentom mimo tego, że sam zamartwiał się o swoją mamę i brata. Kiedy jeździł na motorze był super *o* Ten skok przez most_Me gusta XD Bardzo się ciesze, że w dramie były również wątki romantyczne, a mam tu na myśli Hae Sung-Ddol Mi, oraz Dae Gil- Sung Yeol z Infinite i panią psycholog. Lubiłam strasznie patrzeć na nich haha. Hae Sung i Ddol mi tworzyli naprawdę śmieszną parkę, ale za to przesłodką :D  


Drama porusza w widzu bardzo wiele uczuć, chyba przeważał tutaj smutek z tego co pamiętam. Ja w 3-4 ostatnich odcinkach płakałam cały czas ;( Muzyki nie było wiele, ale gdy już była zapamiętywało się ją na długi czas ;) Bardzo lubiłam refren piosenki "D-Day"
Nie chciałabym wam dużo zdradzać w mojej opinii z dramy, bo tą produkcję powinien każdy oglądnąć bo jest ona arcydziełem! 
Serdecznie polecam dla każdego kto lubi kdramy, nieważne jakie! 


Ocena:10/10!
Gatunek: Katastroficzne, Lekki Romans, Sensacyjny, Medyczny
Liczba odcinków: 20
Rok emisji: 2015 
Dostępny w całości po polsku na viki!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Muzyka z dramy:


"Let you know"


"The Day"




Zdjęcia z planu:






dday2



dday67

Wideo z planu:


"cz 1"


"cz 2"



"cz 3"



Trailer:


(Długi)


(Krótki)


W rolach głównych:



Kim Young Kwang jako Lee Hae Sung


Jung So Min jako Jung Ddol Mi


Ha Suk Jin jako Han Woo Jin


Lee Kyung Young jako Park Gun


Kim Hye Eun jako Kang Joo Ran


Yoon Joo Hee jako Park Ji Na


Kim Sang Ho jako Choi Il Sub~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Komentujcie ;) 

Oglądaliście, lub może zamierzacie? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz