sobota, 16 stycznia 2016

The Village: Achiara's Secret



Streszczenie:


Achiara to mała wioska w której od 10 lat nie było żadnego przestępstwa. Nagle po przyjeździe nowej nauczycielki So Yoon zostają odnalezione przez nią zwłoki... Młody policjant Woo Jae w końcu może się wykazać, więc zajmuje się tą sprawą, ale nie jest to takie łatwe, ponieważ podczas śledztwa wychodzą sekrety ludzi z wioski, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dnia.... W śledztwie chłopakowi pomaga również Soo Yoon, która stała się celem seryjnego mordercy grasującego w okolicach Achiary.....

Jakie sekrety ukrywają ludzie z wioski? Do kogo należą zwłoki? Dlaczego seryjny morderca wybrał Soo Yoon na swoją kolejną ofiarę? Dlaczego dziewczyna przyjechała do tego miejsca? 


 

Kadry z dramy:














Moja opinia:


Myślę, że drama jest naprawdę fajna i bardzo wciąga przy oglądaniu. Pomysł na fabułę jest bardzo oryginalny. W dramie jest bardzo wiele sekretów,a różne sytuacje sprawiały, że to widz sam zastanawiał się kto jest seryjnym mordercą, czy ona została zamordowana przez niego czy przez tamtego, czy może przez nią. Ja miałam takie myśli przez całą produkcję. Jedynie przewidziałam połowę, ponieważ wcale nie spodziewałam się tego co okazało się na koniec, więc nie można powiedzieć, że dramę można przewidzieć już w pierwszym czy drugim odcinku, bo zawsze dochodzi coś co zmienia nasze zdanie. Podczas oglądania można było świetnie poczuć klimat dramy, ponieważ nawet obraz był w ciemniejszych kolorach, chyba, że mi się zdawało, ale odniosłam takie wrażenie. Świat nie był przedstawiony tak pozytywnie jak w innych produkcjach, tutaj był ponury i tajemniczy, a w szczególności ta wioska. Muzyki w dramie, chyba wcale nie było i dobrze, ponieważ zepsuła by ten klimacik i dreszcz na widzu przy oglądaniu. Bardzo podobał mi się pomysł, że jedna z bohaterek mogła widzieć śmierć. To sprawiało, że drama stawała się jeszcze bardziej interesująca. Pamiętam jeszcze, że nienawidziłam tej farmaceutki, ten jej uśmiech przyprawiał mnie o dreszcze >.<
* ten jeszcze ujdzie, ale inne jej uśmieszki.......


Jeśli chodzi o grę aktorską to perfekcyjnie zagrała tutaj aktorka grająca główną bohaterkę (Soo Yoon)
Bardzo liczyłam na jakiś  przynajmniej malusieńki wątek romantyczny między nią, a policjantem.... 
Z aktorów jeszcze przykuł moją uwagę Agassi. On to już całkiem rozwalił system haha 
Agassi była to postać bardzo tajemnicza. Podczas oglądania dramy nie mogłam zdecydować się czy on jest tym dobrym czy nie.... 


Szczerze mogę powiedzieć, że jest to naprawdę fajna drama mimo iż nie z moich ulubionych gatunków to i tak skradła moje serce haha. Polecam wszystkim co lubią jakiegoś z głównych aktorów lub po prostu nie mają co oglądać haha ;D 

Ocena: 8/10
Gatunek: Kryminał, Thriller
Liczba odcinków: 16
Rok emisji: 2015 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Opening:



Trailer:



Zdjęcia z planu:




BTOB-Sungjae_1447971236_af_org.jpg

Yongsuk_Lee_leeyongsuk_Instagram_pho.png

MV z dramą:







W rolach głównych:



Moon Geun Young jako Kim So Yoon


Yook Sung Jae (육성재) (BTOB) jako Park Woo Jae


Shin Eun Kyung jako Yoon Ji Sook


Ohn Joo Wan jako Seo Ki Hyun


Jang Hee Jin jako Kim Hye Jin









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz