poniedziałek, 25 stycznia 2016

Wywiad z MonstaX





Tłumaczenie:


Reporter: Wymieńcie jedną rzecz jaka jest na waszej liście do zrobienia przed śmiercią.

Minhyuk: Tą rzeczą jest dla nas koncert w Singapurze, ponieważ jak na razie mieliśmy tylko tam spotkanie z fanami. 

Reporter: Czy możesz powiedzieć nam, czy podczas kręcenia jakiegoś MV zdarzyło się coś śmiesznego? 

Minhyuk: Podczas kręcenia teledysku do piosenki "Rush" Hyungwon miał jeździć na motocyklu, ale motocykl wyłączył się w połowie kręcenia. Pamiętam, że wszyscy byliśmy bardzo podenerwowani tym. 

Reporter: Jak jest najlepsza rada, którą otrzymaliście od swoich sunbaes (starsi koledzy z innych zespołów- w tym przypadku)? 

Jooheon: jeśli o to chodzi to nasi sunbaes z wytwórni SISTAR i K.Will dają nam bardzo dużo dobrych rad. Dla przykładu SISTAR powiedziały nam " bez względu na to co robisz, rób to z pewnością siebie wtedy zawsze wyjdzie to dobrze" Powiedziały nam byśmy byli naprawdę pewni siebie. Sunbae K.Will również mówi nam byśmy byli pewni siebie. 

Reporter: Jeśli musielibyście stworzyć zespół z celebrytów gdyby nastąpiłaby apokalipsa zombi to kogo byście wybrali i dlaczego? 

Kihyun: Z naszego zespołu? 
Reporter: Z innych zespołów
Jooheon: Myślę, że byliby to członkowie naszej wytwórni Starship, oczywiście nikogo byśmy nie zostawili 

Reporter: Jaka jest wasza ulubiona piosenka ostatnio? 

Jooheon: Myślę, że ostatnio piosenka "Fine By Me"- Chris Brown utknęła w mojej głowie. 
I.M: Jestem koreańskim piosenkarzem, ale naprawdę lubię piosenkę "Demian"- Lucia
Hyungwon: Piosenka Lana Del Ray- "Young and Beautiful"
Wonho: Ja? Naprawdę lubię piosenkę MonstaX "Hero". Jest ona ostatnio najlepsza. 
Shownu: Hm... Zapytałeś/aś mnie co lubię ostatnio? Lubię piosenkę "Often"- The Weekend
Kihyun: Lubię piosenkę "Scars"- James Bay
Minhyuk: Ja lubię piosenkę Tae Yeon sunbae "U R" 
MonstaX: *Śmiech*
Minhyuk: Naprawdę dużo słucham tej piosenki
Wonho: *Śmiech* To prawda

Reporter: Jaka jest pierwsza rzecz którą robicie po wstaniu rano? 


Minhyuk: Myję zęby! 
Kihyun: Ja tak samo!
Shownu: Idę się ogolić.
Wonho: Wracam do spania.
MonstaX: *Śmiech*
Hyungwon: Nie wstaję.
I.M: Ubieram się i idę znowu spać
Jooheon: Sprawdzam Music Charts (lista przebojów).
Wonho: Dlaczego?
Shownu: Powiedział, że sprawdza listę przebojów.
Hyungwon: Do domu! 
Jooheon: Powiedziałem, ze sprawdzam listę przebojów.
Hyungwon: Do domu!
* Nie ogarniam o co chodzi :D 
Jooheon: To zła rzecz?...

Reporter: Jaka jest wasza ostatnia rzecz, która robicie zanim idziecie spać? 

Minhyuk: Oh... Masuję swoje oczy
Kihyun: Biorę prysznic przez 20 minut
Shownu: Gram w gry na moim iPodzie.
Wonho: Przed snem słucham piosenek MonstaX 
MonstaX; *Śmiech*
Hyungwon: Sprawdzam nasz harmonogram i przygotowuję się na jutro
I.M: Myślę o tym co stało się dzisiaj i myślę również o jutrze 
Kihyun: *Wielki śmiech*
Jooheon: Sprawdzam Music Chart
MonstaX: *Śmiech*

Reporter: Jaki jest dla was najlepszy sposób by się rozweselić? (co robicie?)

Minhyuk: Ja śpię
Kihyun: Jem pyszne jedzenie z innymi członkami zespołu
Shownu: Gram w karty i jem
Wonho: Oglądam MV z piosenkami MonstaX
MonstaX: *Śmiech*
Hyungwon: Ja też śpię
I.M: Myślę o moich marzeniach 
Jooheon: Zaskoczyłeś tym! 
Minhyuk: On zawsze myśli o przyszłości
Jooheon: Ćwiczę rapowanie jak szaleniec

Reporter: Macie jakąś ulubioną angielską frazę? 

MinHyuk: Gorgeous! (Wspaniały, prześliczny) 
KiHyun: Beautiful! (Piękny)
I.M: Dla mnie "love what you do and do what you love" (Kochaj to co robisz i rób to co kochasz)
Shownu: Oh chłopie! 
MonstaX: *Śmiech*
Shownu: Dziękuję! Dziękuję! 
MonstaX: *Jeszcze większy śmiech*
Wonho: I love you ( Kocham Cię) 
Hyungwon: MonstaX!
MonstaX: *Śmiech*
Jooheon: X!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Niestety wideo nie miało zawarte kilku pytań na które MonstaX również udzieliło odpowiedzi:

Reporter: Jaka rzecz jest dla was najcenniejsza?

Jooheon: Mam dysk twardy, który zawiera wszystkie moje filmy wideo, które zebrałem jak byłem dzieckiem. Są tam moje filmy taneczne oraz inne filmiki z tamtych czasów. To mój najcenniejszy skarb 

IM: Myślę, że będzie to moja rodzina lub członkowie zespołu
Hyungwon: Jest nią moja rodzina w Starship!
Wonho: Moonbebe, nasi fani. (Monbebe to nazwa fanklubu MonstaX)
Shownu: Dla mnie również są to członkowie zespołu 
Minhyuk: Moja rodzina, która wspiera mnie w domu! 
KiHyun: Moja rodzina


Reporter: Jakie miasto chcecie odwiedzić w których jeszcze nie byliście? 

Wonho: Chcę iść do Haenam w Korei.
Hyungwon: Dla mnie, Ameryka Południowa.
Kihyun: Miasto!
Hyungwon: Miasto? Argentyna!
Minhyuk: Czy można powiedzieć również kraj? Dla mnie, Szwajcaria.
Kihyun: Naprawdę chcę jechać do Anglii, Manchester.
IM: Turcja!
Jooheon: Anglia!


Wywiad: Monsta X Dnia ulubionych piosenek, codziennej rutyny i więcej


Podobał wam się wywiad? Jeśli tak to piszcie kom ;) Jak wam się będzie podobać to może będzie więcej tłumaczeń na blogu ;)

Źródło: Soomi 
Tłumaczenie: Korea it's my live 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz