środa, 6 lipca 2016

Love Detective Sherlock K




                                                                   Streszczenie:


Sherlock K to znana osoba, która potrafi powiedzieć po zobaczeniu jakiejś osoby kim jest i jak wygląda jej statut miłosny. Przez swoje umiejętności Sherlock K pojawia się w wielu programach telewizyjnych, gdzie dostrzega go dziedzic jednej z największych grup koreańskich Min Woo. Chłopak prosi go by powiedział mu, czy jego dziewczyna naprawdę go kocha, jednak Sherlock K odmawia, jednak kiedy zobaczył ową dziewczynę od razu zgodził się. Owa zmiana wystąpiła przez to, że tą dziewczyną była ex dziewczyna brata Sherlocka K, który popełnił samobójstwo. Sherlock chcąc dowiedzieć się prawdy o śmierci brata postanawia przyjąć propozycje prezesa. 

Jaki sekret skrywa Sherlock K? Czemu jego brat popełnił samobójstwo?


Kadry z dramy:







Moja opinia:


Szczerze powiem, że ta drama to dno, jest o niczym!....  Do produkcji jedynie zachęciła mnie ciekawie przedstawiona fabuła w streszczeniu, ale drama jakoś mnie nie przekonała. Na początek gra aktorska jest beznadziejna, fabuła nie miała w sobie nic takiego co by przyciągało widza, więc już pod koniec tylko na siłę oglądałam odcinki.  Jedyne co mi się podobało to wątek Kang Sana i Sherlocka K ^^ Niestety on również nie został jakoś rozwinięty... Niby fabuła miała się skupić na rozszyfrowaniu byłej dziewczyny brata głównej bohaterki, ale tak naprawdę wszystko w tym nudziło odbiorcę. Myślę, że to była po prostu strata mojego czasu na oglądanie tej produkcji T.T
 (na szczęście odcinki trwały 10 min)

Ocena: 3/10
Gatunek: ( nawet nie mogę określić jaki to był gatunek....)
Liczba odcinków: 12 po 10 min
Rok emisji: 2015


W rolach głównych:



Nam Bo Ra jako Sherlock K


Park Min Woo jako Do Min Woo


Jin Young jako Geum Kang San


Yoon Bo Mi jako Yoo Na

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz