czwartek, 30 czerwca 2016

Kimi Ni Todoke



Streszczenie:



Sawako to cicha dziewczyna, która przez wszystkich w szkole uważana jest za osobę widzącą duchy, więc po szkole rozeszła się plotka, że jeśli spojrzysz jej w oczy przez trzy sekundy to spotka cię coś złego. Shouta natomiast jest najpopularniejszym chłopakiem w szkole, którego zauroczyła Sawako pierwszego dni w szkole. Od tamtej pory chłopak próbuje pomóc dziewczynie, by ludzie zmienili o niej zdanie...

Ale czy się uda? Czy Sawako zdobędzie przyjaciół, a może nawet chłopaka? Czy Shouta powie dziewczynie o swoich uczuciach?




Kadry z filmu:









Moja opinia:


Do filmu zachęciło mnie anime, które w przeszłości oglądnęłam, niestety produkcja mnie trochę rozczarowała.... Według mnie powinni byli zrobić z tej historie mini dramę, a nie film, ponieważ dużo wątków było pominiętych, a akcja działa się w takim tempie, że widz nie wiedział czemu nagle to się dzieje, skoro przedtem byli oni źli na siebie... Co do gry aktorskiej to aktorka która grała Sawako wcale mnie nie przekonała swoją grą, jak dla mnie było to zbyt sztuczne, a zresztą w prawdziwej historii Sawako była trochę inną osobą niż tą co ukazali w filmie. Do aktora grającego Shoute nic nie mam, bo zobił to bardzo dobrze, widać, że się wczuł ;)


Wątek Sawako i Shouty był jak love story z japońskiej szkoły. W sumie historia o dwójce nastolatków, a jednak wzrusza i sprawia, że miło się ogląda.. Film mimo wszytko trzyma najważniejsze wątki z mangi, anime. Postać Shouty była całkiem oklepna, ponieważ często w japońskich dramach fabuła polega na tym, że najpopularniejszy chłopak zakochuje się w mało popularnej dziewczynie. Jednak postać Sawako, jak i jej charakter były niespotykane, ponieważ pokazały nam co się dzieję, gdy plotki działają w szkole i niszczą relacje innych ludzi, przez co Sawako była uznawana za dziwaczkę widzącą duchy tylko przez to, że zawsze wyglądała, jakby była zła na innych. 








Najbardziej byłam zaskoczona aktorkami, które grały Yano i Chizuru, ponieważ idealnie pasowały do postaci narysowanych w mandze. Ich postaci pokazały widzą bardzo ważną rzecz, ponieważ Yano i Chizuru pokazały że nieważne na plotki o jakiejś osobie najważniejsze jest to co sami o niej myślimy. 


Co mogę więcej napisać..... Mimo wszystko warto oglądnąć, ponieważ historia jest interesująca, a postacie innowacyjne nie patrząc na różnicę między filmem, a anime i mangą. 

Ocena: 7/10
Gatunek: Romans, Komedia, Szkoła
Rok emisji: 2010
Czas trwania: 128 min.



Muzyka z filmu:


Title Song


Trailer:




W rolach głównych:




Mikako Tabe jako Kuronuma Sawako


Haruma Miura jako  Kazehaya Shota


Misako Renbutsu jako Chizuru Yoshida


Natsuna Watanabe jako Ayane Yano




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz