wtorek, 28 czerwca 2016

Master Of The Sun [RECENZJA]



Streszczenie:


Gong Sil jest kimś nadzwyczajnym, ponieważ potrafi zobaczyć duchy, jak i z nimi rozmawiać. Niestety dar, który otrzymała po przebudzeniu się z 3 letniej śpiączki mało podoba się dziewczynie, gdyż duchy przychodzą do niej i proszą o wykonanie ich próśb. Wszystko to przeraża dziewczynę, a najbardziej to jak wyglądają te duchy. Gong Sil myśląc, że już nie ma dla niej ratunku pewnego dnia spotyka Joong Wona i odkrywa, że kiedy go dotknie duchy wokół niej znikają. Chcąc w końcu zaznać szczęścia, dziewczyna postanawia trzymać się blisko Joong Wona, któremu zbytnio to się nie podoba. W między czasie do miejsca, gdzie mieszka dziewczyna wprowadza się szef ochrony centrum handlowego należącego do Joong Wona,  Kang Woo. Chłopak z dnia na dzień poznaje lepiej Gong Sil i zaczyna czuć do niej coś więcej...Jednak na horyzoncie pojawia się też dawna przyjaciółka dziewczyny, sławna modelka Yi Ryung, która chce zdobyć Kang Woo.

Czy Gong Sil będzie mieć swój dar na zawsze? Kto dowie się o jej umiejętnościach?


Kadry z dramy:














Moja opinia:


O dramie słyszałam już wiele dobrego od jakiegoś czasu. Wiele osób chwaliło głównych aktorów za świetną grę aktorską. Zgadzam się z tym w 100%. Główni bohaterowie zostali zagrani przez aktorów perfekcyjnie, może dlatego, że jest to para znanych i bardzo sławnych aktorów z poprzednich produkcji.. Fabuła skupia się na dziewczynie, która potrafi widzieć duchy, oraz na bogatym prezesie, który działa jak antidotum na jej dziwne umiejętności. Fabuła dość nietypowa, prawda? 
Szczerze mówiąc na początku bałam się, że uciekną w bardziej wątek związany z duchami, a nie skupią się na rozwijaniu wątków romantycznych, jednak myliłam się z czego się cieszę. Sceny romantyczne między głównymi bohaterami były czasem tak wzruszające lub śmieszne, że widz coraz bardziej zagłębiał się w oglądanie dramy. Tak samo było ze mną. 






Jeśli chodzi o drugą męską postać, Kang Woo to polubiłam go od samego początku, ponieważ wcześniej miałam okazję już z nim oglądnąć produkcję. Poza tym w tej dramie pokazał się widzą z bardziej opiekuńczej, tajemniczej i uroczej strony. Jego wątek z modelką Yi Hyung na początku niezbyt mi pasował, ale z czasem się przyzwyczaiłam, bo tworzyli przezabawną parkę.




Kolejnym atutem dramy "Master Of The Sun" była charakteryzacja duchów. Kiedy je widziałam to aż sama się bałam >.<  Myślę, że większość z was oglądnęła już wiele dram, więc na pewno wiecie, że nie ma to jak zazdrosny główny bohater :D ( Zemsta Joong Wona na Kang Woo~niżej) 



Co do piosenek to wszystkie idealnie pasowały mi do dramy, nawet można powiedzieć, że budowały klimat produkcji, jak i jej dynamikę. Najbardziej w pamięci zapadła mi piosenka " Day And Night" :)
Zakończenie dramy bardzo mi się podobało, jednak fabuła według mnie rozlazła się trochę w końcowych odcinkach. Główni bohaterowie nie mogli się na nic zdecydować, co wprawiało mnie w irytację, więc muszę za to odjąć dramie punkty... Ale podsumowując drama jest naprawdę świetna i warta polecenia, a jeśli jesteście fanami głównych aktorów to tym bardziej polecam~! 

Ocena: 9/10
Gatunek: Romans, Fantasty, Komedia, Thriller
Liczba odcinków: 17
Rok emisji: 2013


Główni bohaterowie śpiewają "Trzy Misie"




Muzyka z dramy:



"Day And Night"


"All About"


"Crazy Of You"


"Touch Love"


"You And I"


"No Matter What"


Zdjęcia z planu:







Trailer:





W rolach głównych:



So Ji Sub jako Joo Joong Won


Gong Hyo Jin jako Tae Gong Sil / Tae Yang


Seo In Guk jako Kang Woo


Kim Yoo Ri jako Tae Yi Ryung

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz