piątek, 10 czerwca 2016

Cheese in a Trap



Streszczenie:


Seol jest zwykłą studentką, która od dłuższego czasu musi sama sobie radzić w życiu. Na uczelni spotyka Yoo Junga bogatego i bardzo mądrego chłopaka. Niestety za każdym razem jak się pojawiał w pobliżu Seol przytrafiały się jej nieszczęścia, więc postanowiła trzymać go na dystans, szczególnie, że nie mogła rozgryźć jego prawdziwej osobowości. Jednak Yoo Jung nie chciał się trzymać z daleka, ponieważ  był zainteresowany Seol. Na drodze dziewczyny pojawia się również całkowite przeciwieństwo Yoo Junga, chłopak o imieniu In Ho. Jest on osobą bardzo odważną, mówi to co myśli, a oprócz tego troszczy się o Seol. Obydwoje chłopaków uświadamia sobie, że zakochało się w Seol, więc zaczyna się ich walka o jej serce... Seol jedynie nie wie, że In Ho i Yoo Jung kiedyś byli bardzo bliscy sobie... 

Czemu In Ho i Yoo Jung nie są już przyjaciółmi, co się stało w przeszłości? Kogo wybierze Seol? Czy dziewczyna odkryje prawdziwe oblicze Yoo Junga? Kim jest In Ha? 




Kadry z dramy:







 












Moja opinia:


Do dramy zachęciła mnie moja przyjaciółka, która bardzo była oczarowana tą produkcją. Po pierwszych odcinkach drama już mi się spodobała, więc z niecierpliwością oglądałam dalej, ale z biegiem czasu stawała się monotonna i nudnawa..... Fabuła skupia się na historii, która mogła się przydarzyć każdemu, ale jednak scenarzyści tak wszystko wykonali, by drama wciągała coraz bardziej z każdym odcinkiem. Bardzo mnie ciekawiło jaki tak naprawdę ma charakter Yoo Jung, wiele razy zmieniałam swoje zdanie o nim, ponieważ raz był bardzo uroczy i troskliwy, ale zaraz stawał się tajemniczy i trochę straszny...


Wszyscy aktorzy w produkcji mieli "to coś" w sobię. Przyciągali uwagę, miło się na nich patrzyło i bardzo pasowali do tej historii ze względu na wygląd. Jedyną postacią której nie lubiłam była niestety Seol. Jak dla mnie była bardzo irytująca, użalała się nad sobą i sprawiała, że czułam niechęć do niej... Jej gra aktorska jakoś również mi się mało podobała.  Z par drugoplanowych. To bardzo zaskoczył mnie aktor grający przyjaciela Seol, ponieważ widziałam go już w "Who are you?- School 2015" byłam ciekawa jak tu zagra. Tutaj również skradł moje serce.....


Jeśli chodzi o rodzeństwo Baek, to In Ho był moim ulubieńcem od samego początku. Uroczy, przystojny, zabawny, opiekuńczy, po prostu marzenie! ^^ Jego nastawienie do głównej bohaterki bardzo mi imponowało, więc od razu zdobył moje uznanie. Bardzo wyczekiwałam scen z nim, ponieważ wiedziałam, że kiedy ujrzy Seol wykrzyknie "PSIE FUTRO!" To przezwisko było genialne * In Ho ty mój mistrzu ;) 



Co do In Hy, to ona najbardziej przypadła mi do gustu z żeńskich ról. Aktorka zagrała perfekcyjnie, sto razy lepiej niż aktorka grająca Seol. In Ha była bardzo zwariowaną postacią, więc nigdy nie było można było zorientować się co wymyśli. Charakterek miała dość ostry, ale wszystkie jej cechy aktorka idealnie ujęła. Podziwiam tą osobę, bo naprawdę odwaliła świetną robotę, ma ona zadatki na genialną aktorkę.


Jeśli chodzi o muzykę to żadna piosenka nie zapadła mi w pamięci, wszystkie były jakieś takie jednolite i żadne nie miały czegoś takiego przez co można było je zapamiętać. Scenografia według mnie była dobra. ( Sama chciałabym studiować na takiej ślicznej uczelni jak oni ;))
Podsumowując drama jest godna polecenia, ponieważ posiada świetną obsadę, ciekawą fabułę i jest przyjemna w oglądaniu.


Ocena: 8/10
Gatunek: Romans, Szkoła, Komedia
Liczba odcinków: 16
Rok emisji: 2016



Muzyka z dramy:


"Such "


"Attraction"


" My Time With You "


Zdjęcia z planu:








Trailer:




lub


W rolach głównych:



Park Hae Jin jako Yoo Jung


Kim Go Eun jako Hong Seol


Seo Kang Joon jako Baek In Ho


Lee Sung Kyung jako Baek In Ha


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz