czwartek, 30 czerwca 2016

MENDOL ~Ikemen Idol~



Streszczenie:



Asahi, Nanami i Hinata to nastolatki, które bardzo chcą zostać piosenkarkami, niestety na każdym przesłuchaniu odpadają. Na jednym z nich się poznają i zaprzyjaźniają, wtedy los uśmiecha się do nich, ale czy naprawdę? Dostają ofertę z agencji muzycznej, ale warunkiem, żeby zadebiutować jest.....udawanie chłopaków i zadebiutowanie jako oni. W między czasie jacyś gangsterzy je zaczynają ścigać....

Czego chcą ci gangsterzy? Czy dziewczyny zgodzą się na zadebiutowanie jako chłopaki? Jakie sekrety skrywa agencja, która złożyła im tą ofertę?




Kadry z dramy:














Moja opinia:


Dramę napotkałam przypadkiem, bo chciałam dla odmiany oglądnąć coś z Japonii :D, Na samym początku muszę powiedzieć, że fabuła jest już oklepana, ponieważ dziewczyny przebierające się za chłopaków występują często w koreańskich dramach typu 'You're Beautifl" czy "Kpop extreme survival". W tej dramie nie liczyłam na wiele, mimo iż początkowe odcinki mi się spodobały. Zaciekawił mnie bardzo wątek prezesa wytwórni i Asahi, ale niestety zrujnowali to tworząc z tego jakiś kabaret T.T....


Główne bohaterki nie wykazały się jakąś świetną grą aktorską, chodź muszę przyznać, że bardzo polubiłam Nanami jak przebierała się za chłopaka. Co do Asahi to można powiedzieć, że była taką "starszą siostrą" dla innych członkiń. Hinata natomiast była zbyt przesłodzona i czasami irytowała swoim zachowaniem.


Kiedy pojawiali się gangsterzy byłam bardzo ciekawa jak dalej potoczą się losy tych dziewczyn. 
Co do wątku Nanami i Ray to do samego końca te dwie dziewczyny mnie zadziwiały. Na początku było to dość irytujące, ale z czasem stało się bardzo słodkie. 


Najbardziej w dramie zaskoczyło mnie zakończenie. Było świetne, bardzo wzruszające. Z muzyki najbardziej polubiłam piosenkę "3 Seconds", nawet cały czas ją nucę. O produkcji mogę powiedzieć tyle, że mało ciągnęła do przyszłych odcinków i czasami bywała nudna, ale na jakiś nudny wieczór świetnie by się sprawdziła.


Ocena: 6/10

Gatunek: Muzyczny, Komedia

Liczba odcinków: 12
Rok emisji: 2008 




Muzyka z dramy:



"3 Seconds"



"Relax"


"Christmas Present"


Zdjęcia z planu:












Trailer:





W rolach głównych:




Kojima Haruna jako Wakamatsu Asahi / Riku


Takahashi Minami jako Kawachi Nami / Kai



Minegishi Minami jako Otawa Hinata / Kuu





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz