niedziela, 19 czerwca 2016

Marry Him If You Dare

Streszczenie:



Co byście zrobili, jeśli nagle przyszłaby do was starsza dużo od was osoba i powiedziała, że jest tobą z przyszłości? .....
Drama opowiada historię Mi Rae, która spotkała siebie z przyszłości. Starsza Mi Rae ostrzega dziewczynę, że wkrótce spotka osobę przez którą straci to co najbardziej kocha....
Starsza Mi Rae postanowiła zmienić przyszłość, więc pomaga dziewczynie znaleźć sobie kogoś idealnego dla niej. Na horyzoncie pojawia się Se Joo. Jest on VJ w stacji telewizyjnej, lecz niewielu wie, że tak naprawdę jest przyszłym prezesem stacji, niezmiernie bogatym. Jednak wie o tym starsza Mi Rae, więc chce zrobić wszystko by zakochał się w młodszej Mi Rae. Wszystko idzie dobrze, ale tym razem pojawia się sławny prowadzący wiadomości Kim Shin na którego widok starsza Mi Rae o mało nie zasłabła.... Oprócz Kim Shina pojawia się też reporterka Yoo Hyung, która wykazuje wielkie zainteresowanie Shinem i Se Joo.

Czym jest to co najbardziej kocha Mi Rae? Z kim będzie dziewczyna? Czy uda jej się rozkochać w sobię Se Joo, czy może Yoo Hyung jej w tym przeszkodzi? Czemu starsza Mi Rae tak zareagowała na Kim Shina?



Kadry z dramy:



















Moja opinia:


Drama postanowiłam oglądnąć ze względu na Jung Yong Hwe, który gra tutaj Se Joo. Szczerze powiem, że początkowe odcinki bardzo mnie zaciekawiły, gdyż fabuła była całkiem interesująca,
 a już szczególnie główna bohaterka. Moją ulubioną postacią był oczywiście Se Joo... 
Miał on charakter słodkiego i troskliwego chłopaka, więc potrafił oczarować. Uwielbiałam jego sceny romantyczne z Mi Rae i wierzyłam, że w końcu będą razem. Mi Rae była natomiast postacią zabawną, ale można ją nazwać taką sierotką, bo nic nie mogła dobrze zrobić bez pomocy innych, ale z czasem się wyrobiła :D


Co do jej wątku romantycznego z Kim Shinem, to byłam negatywnie do tego nastawiona. Postać Shina była jak dla mnie postacią zbyt oczywistą. Aktor mało przekonująco zagrał, więc ich wątek rozlazł się....


Jeśli chodzi o Yoo Hyung to na początku jej nie lubiłam, bo myślałam, że jest zapatrzoną w siebie reporterką, lecz z czasem zmieniłam zdanie o niej. Zyskała moją sympatię w przeciwieństwie do Shina. Myślę, że aktorka ma wielki potencjał, który niestety scenarzystka ograniczyła. 


Zakończenie dramy kompletnie mnie rozczarowało, było beznadziejne, przez co rozwaliło cały sens dramy jak i zostawiło nierozwiązane wątki.... Muzyka natomiast była według mnie dobrze dobrana do różnych sytuacji w dramie... Szczerze mówiąc produkcja odniosła porażkę, gdyż z odcinka na odcinek scenarzystka mogła obserwować spadek oglądalności, dlatego też nie mogę z czystym sercem polecić tej dramy, a już szczególnie ze względu na zakończenie, ponieważ nie zgadza się ono z gatunkiem komedii romantycznej, którym gatunkiem nazwano produkcje.

Ocena: 6/10
Gatunek: Komedia, Romans, Fantasty
Liczba odcinków: 16
Rok emisji: 2013

Muzyka z dramy:



"My Lady"


"It's You"


"Only Me"


"Paradise"


"Casting Love"


"I'm OK"



Zdjęcia z planu:










Trailer:




W rolach głównych:



Yoon Eun Hye jako Nam Mi Rae


Lee Dong Gun jako Kim Shin


Jung Yong Hwa jako Park Se Joo


Han Chae Ah jako Seo Yoo Hyung


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz