sobota, 11 czerwca 2016

Click Your Heart [RECENZJA]





Streszczenie:


Min Ah to zwykła licealistka, która zmieniła szkołę, lecz już pierwszego dnia tuż przed jej przybyciem wszystkie osoby w szkole ją znały, ponieważ jest znana z innych szkół z tego, że przynosi pecha osobą, które są blisko niej. Min Ah przyzwyczajona już do złych spojrzeń kolegów z klasy imponuje tym szkolnej gwieździe Ro Woonowi. Do tego w szkole jest jej przyjaciel, którego zna już od dzieciństwa... Los dziewczyny odmienia się ponieważ spotyka czwórkę przystojnych i miłych chłopaków., którzy są nią zainteresowani. A pozostałymi kandydatami do serca dziewczyny jest tancerz Chan Hee i szkolny bandzior Joo Ho. 

Nowoczesna drama, która pozwala widzowi oglądnąć szczęśliwe zakończenie z chłopakiem, który osobie oglądającej najbardziej się spodobał. Z tego powodu jest zrobione zakończenie z każdym chłopakiem




Kadry z dramy:




Moja opinia:



Bardzo wyczekiwałam tej dramy, bo zawsze kiedy oglądam jakąś produkcje zakochuje się w bohaterze który nie będzie i tak z główną bohaterką, więc tutaj miałam okazję by w końcu obejrzeć zakończenie takie jak chciałam. Jednak po oglądnięciu tego muszę przyznać, że jest to po prostu kicz.... Produkcja wcale mi się nie podobała. Fabuła rozlazła się miedzy czterema chłopakami, więc historię były podzielone na A i B, a to jeszcze na A1 i A2, B1 i B2. W sumie każdy z bohaterów występował przez dwa odcinki, więc cała akcja działa się szybko i wszystko się mieszało, jeśli było by to powoli i rozdzielone na wiele odcinków mogła by to być świetna drama. Na początku spodziewałam się, że będzie to długa produkcja, która będzie jak normalna drama, tylko w ostatnim odcinku będzie wybór z kim chcesz by ona została.... Tutaj natomiast wszystko mi się wymieszało, historię były trochę naciągane tylko po to by zaakcentować to, że w tej dramie to ty wybierasz zakończenie. 
Najbardziej z tych historii podobały mi się historia z zakończeniem z Da Wonem i Joo Ho. One były dla mnie bardzo ciekawe, ale z drugiej strony za krótkie by coś więcej o nich mówić. 




Muzyka tak somo jakoś nie przyciągała uwagi. Nie wiem czy mogę coś więcej napisać o tej dramie,,,, Jeśli chcecie oglądnąć jakąś krótką dramę po 15 min, polecam wam "Dream Knight", ale na pewno nie tą.... 

Ocena: 3/10
Gatunek: Romans, Komedia
Liczba odcinków: 7 po 15 min
Rok emisji: 2016 (webdrama)

Trailer:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz