czwartek, 2 czerwca 2016

Wild Romance



Streszczenie:


Eun Jae to dziewczyna, która z zawodu jest ochroniarzem, pod wpływem alkoholu powalił na ziemie znaną gwiazdę Moo Yula. Filmik z nimi krąży po całej sieci, więc menager sportowca wymyślił, że Eun Jae zostanie ochroniarzem Moo Yula by jakoś przyćmić różne plotki szerzące się w internecie. Niestey tych dwoje jest jak pies i kot, lecz z czasem znajdują wspólny język.. Kiedy okazuje się, że ktoś naprawdę czyha na życie Moo Yula, Eun Jae zaczyna brać bycie jego ochroniarzem na poważnie.... 

Kto próbuje zabić Moo Yula? Czy między nimi pojawi się jakieś uczucie? Kim jest Jong Hee? 




Kadry z dramy:

















 Moja opinia:


Dramę szczerze mówiąc oglądnęłam z nudów, jedynie zachęcił mnie w niej główny bohater, którego już oglądałam w innych produkcjach i tam grał naprawdę genialnie, więc chciałam zobaczyć, jak tutaj zagrał. Fabuła dramy opiera się na czymś standardowym, ponieważ jak dla mnie jest to drama trochę podobna do Beautiful Spy Myung Wool, czy np jednej tajwańskiej dramy, niestety nie pamiętam tytułu, ale tam też było, że główna bohaterka jest ochroniarzem jakieś gwiazdy. 
Początkowe odcinki mnie nudziły, ale potem ok. 4 odcinka produkcja zaczęła nabierać tępa. Potem miło mi się oglądało, bo już mniej więcej wiedziałam o co w niej chodzi. Do tego doszła ta tajemnica, kto jest tym prześladowcą Moo Yula. na początku miałam już swoje podejrzenia, ale gdy obejrzałam całą dramę i zobaczyłam, kto jest tym przestępcą to pomyślałam to co przyjaciółka Eun Jae ( na obrazku, daebak {kor.}=  niesamowite) 


Jeśli chodzi o Moo Yula to była to postać bardzo ciekawa, ponieważ jego charakter opierał się na trochę samolubnej osobie, która w głębi serca troszczy się o bliskie osoby... o.O 
Było widać, że coś czuł do Eun Jae, ale tak jak myślałam nie był pewnych na początku tych uczuć, więc ją trochę ranił.... Eun Jae natomiast była postacią, która miała bardzo silny charakter, ale zarazem zabawny i uroczy. Obydwie postacie były dość podobne do siebie, więc tworzyły fajną parę...


Co mnie najbardziej wkurza w dramach? Byłe dziewczyny głównych bohaterów T.T Jak dla mnie one zawsze się pojawiają, kiedy scenarzysta nie wie już co wymyślić. One zawsze dużo mieszają i przez to tych postaci nigdy nie lubiłam.... i tutaj było tak samo. Kiedy pojawiła się Jong Hee po raz pierwszy pomyślałam "Rany a ta tu po co?!" Oczywiście lepiej by było, jakby się pojawił jakiś były chłopak lub adorator głównej bohaterki, bo tak bardziej by mi się podobało, bo uwielbiam trójkąty romantyczne ;) 


Jeśli chodzi o muzykę to była całkiem przyjemna i miło jej się słuchało. "Hello, Love" to naprawdę bardzo piękna piosenka :) Jeśli chodzi o resztę, to bardzo mi się podobały ostatnie odcinki dramy, ponieważ bardzo trzymały w niepewności. Jak dla mnie drama jest dobra, ale nie najlepsza ^^ 

Ocena: 8/10
Gatunek: Romans, Komedia
Liczba odcinków: 16
Rok emisji: 2012


Muzyka z dramy:


" Hello, Love"

 "What To Do"


"Because It's Still You"


"Painful"


Zdjęcia z planu:





Trailer:



W rolach głównych:



Lee Dong Wook jako Park Moo Yul


Lee Si Young jako Yoo Eun Jae


Jessica jako Kang Jong Hee





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz