niedziela, 10 lipca 2016

Asuko March



Streszczenie:


Nao zawaliła egzaminy do swojej wymarzonej szkoły średniej, więc z braku miejsc w innych szkołach za radą dziadka zapisała się do Technikum Asuka, zwanego Asuko. Już pierwszego dnia rozumie, że popełniła największy błąd życia, ponieważ w szkole są tylko 2 dziewczyny, zajęcia praktyczne są wykańczające, a po tej szkole trudno jest się dostać na studia, wiec Nao chce zrobić wszystko by tylko się przenieść. W szkolę poznaje Aruto byłego aktora dziecięcego, który dorabia sobie jako host, oraz niezbyt miłego na pierwszy rzut oka Tamakiego...

Czy dziewczynie uda się przenieść do innej szkoły? Czy Nao zakocha się w którymś z chłopaków? Jaki sekret skrywa Aruto? 



Kadry z dramy:














Moja opinia:


Według mnie drama jest na dobry poziomie. Zawarła ona w sobie nowe rzeczy dla japońskich dram, ponieważ większość produkcji o szkole dzieję się w liceum natomiast tutaj wystąpiło technikum. 
Drama pokazała nam prawdziwe życie w takiego rodzaju szkole w Japonii. Na początku od razu polubiłam Nao i Tamakiego, byli oni moimi faworytami ^^ Ich  wątek romantyczny sprawiał, że oglądałam z zaciekawieniem całą dramę. 


Drugim adoratorem Nao był Aruto, postać mniej przeze mnie lubiana. Aruto był jak dla mnie zbyt rozchwytywany przez kobiety i zbyt uległy.... 


Drama pokazuje prawdziwą przyjaźń, jak i miłość do tego co się robi. Cała klasa w technikum była specyficzna, gdyż każdy był inny, jednak na końcu i tak dzięki Nao wszyscy stworzyli rodzinę klasową :D 


 W produkcji podobała mi się również muzyka, mimo iż była tylko jedna piosenka. Polecam dramę na nudne wieczory, bo na pewno z nią miło spędzicie czas. 


Ocena: 7/10
Gatunek: Romans, Komedia, Skzoła
Liczba odcinków: 9  po 45 min.
Rok emisji: 2011



Muzyka z dramy:



"Chippoke Na Yuuki" 


Trailer:




W rolach głównych:



Takei Emi jako Yoshino Nao


Matsuzaka Tori jako Yokoyama Aruto


Kaku Kento jako Tamaki Makoto











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz