sobota, 9 lipca 2016

Yamato Nadeshiko Shichi Henge



Streszczenie:


Kyohei, Yukinojo, Ranmaru i Takenaga to najlepsi przyjaciele mieszkający razem w pensjonacie należącym do bogatej rodziny. Cała ta czwórka jest bardzo popularna wśród dziewczyn ze względu na swój wygląd, jak i charaktery. Pewnego dnia właścicielka pensjonatu obiecuje im, że jeśli wykonają jej prośbę nie będą musieli nigdy więcej płacić czynszu, więc chłopaki zgadzają się... Jednak ową prośbą było zmienienie jej siostrzenicy Sunako w damę, co nie jest takie łatwe, gdyż chodzi ona tylko na czarno i w pelerynie, oraz nie lubi wychodzić na słońce...

Czy uda im się dokonać przemiany Sunako? Dlaczego dziewczyna nie lubi wychodzić na słońce, co ją zmieniło skoro kiedyś była normalna? Czy Sunako zakocha się w którymś z chłopaków? 

Kadry z dramy:
















Moja opinia:


Dramę bardzo chciałam oglądnąć ze względu na aktora, który gra tutaj Kyoheia (mój ulubiony japoński  aktor^^) Na początek powiem, że całą czwórkę chłopaków oraz Sunako polubiłam od razu. 


Bardzo podziwiam aktorkę, która grała Sunako, ponieważ zagrała ją idealnie. Prawdziwa dziewczyna z horroru ;) Postać Sunako była bardzo zabawna, lecz momentami wzruszała widzów. Była dość unikalna, ponieważ zazwyczaj w japońskich dramach nie występują tego typu dziewczyny. 
Jeden z przykładowych tekstów Sunako poniżej (tł. Moja kuchnia, moje zasady, łapiesz?)


W dramie bardzo również polubiłam Mai i Takenage, jak dla mnie byli dla siebie idealni :D Jedno co mnie co chwile zaskakiwało i sprawiało, że ciągnęło mnie do następnych odcinków było to, że uwielbiałam oglądać jak Sunako biła się pod wpływem tej jej nadludzkiej mocy ;D



Najważniejsze w dramie według mnie jest przede wszystkim zakończenie i tutaj muszę przyznać, że zakończenie w tej dramie było naprawdę fajne i interesujące ;) Bardzo wszystkim polecam tą produkcję, szczególnie na wolne wieczory lub bo prostu by się pośmiać ^^

Ocena:8/10
Gatunek: Komedia, Romans
Liczba odcinków: 10
Rok emisji: 2010

Opening:




Trailer:



W rolach głównych:




Kamenashi Kazuya jako Takano Kyohei


Tegoshi Yuya jako Toyama Yukinojo


Oomasa Aya jako Nakahara Sunako


Uchi Hiroki jako Oda Takenaga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz