sobota, 9 lipca 2016

Gal Basara: Sengoku Jidai wa Kengai Desu



Streszczenie:


Grupa znajomych przez oblanie testu z historii zmuszona jest iść do muzeum wraz ze swoją nauczycielką by tam się chodź czegoś nauczyć, jednak koło muzeum otwiera się dziura czasoprzestrzenna do której wpada owa grupa.... Przenoszą się oni w wiek XVI....

Czy uda im się wrócić? Skąd powstała ta dziura? 

Kadry z filmu:










Moja opinia:


Według mnie ten film jest nudny jak flaki z olejem.... Cały czas tylko patrzyłam kiedy się skończy... Jedynymi rzeczami, które mi się podobały to wątki romantyczne i zakończenie dramy, a reszta... ledwo doczekałam się końca... T.T 

Ocena:3/10
Gatunek: Wędrówka w czasie..
Rok produkcji: 2011


Trailer:





W rolach głównych:



Arimura Kasumi jako Asami Ota


Hamao Kyousuke jako Yohei


Taketomi Seika jako Yu


Kaku Kento jako Kohei


Sohma Keisuke jako Gosaku


Suzuki Shogo jako Rikici / Nakamura Kyuzaburo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz