niedziela, 10 lipca 2016

Paradise Kiss


Znalezione obrazy dla zapytania japanese romance movies

Streszczenie:


Yukari jest zwykłą licealistką zmuszaną przez swoją matkę do nauki. Pewnego dnia na ulicy zaczepiają ją studenci ze szkoły projektantów i proszą o zostanie ich modelką. Kiedy Yukari udaje się do ich studia poznaje projektanta ubrań George, który jest nią zainteresowany. 

Czy Yukari zgodzi się wziąć udział w pokazie mody? Czy George zdobędzie serce dziewczyny? 


Kadry z filmu:











Moja opinia:


Jest to jeden z najlepszych japońskich filmów jaki oglądałam! Bohaterowie, jak i fabuła są idealni. Każda minuta zaciekawia, nic nie jest niepotrzebne, wszystko tworzy cudowną całość. 
Główni bohaterowie George i Yukari zostali perfekcyjnie zagrani przez swoich aktorów.
Postać George była dość tajemnicza, ale nie odizolowana, więc jego wątki z Yukari były bardzo romantyczne i miłe w oglądaniu. 


W filmie wystąpiły również postacie drugoplanowe Isabella, Miwako i Arashi ze szkoły projektantów. Ich stroje jak  ich zachowanie świetnie odzwierciedlało to kim byli, chodź najbardziej zdziwiła mnie Izabella, gdy ją pierwszy raz zobaczyłam :D 


"Zabiorę was wszystkich z tego miejsca do raju..." tak twierdzi Yukari i muszę przyznać, że miała rację. Cały ten film jest jak raj ^^ Wszystko było bardzo naturalne, nic zbyt przesadzone, więc widz mógł się poczuć jakby naprawdę tam był, przeżywał każdą chwilę, a już szczególnie zakończenie.


Nic więcej nie mogę wam napisać, bo mam nadzieję, że wszyscy oglądniecie ten film :)
Bardzo polecam! Ta produkcja zdobyła moje serce~! :) 

Ocena: 9/10
Gatunek: Romans, Komedia, Szkoła
Rok produkcji: 2011



Trailer:


W rolach głównych:



Mukai Osamu jako George


Keiko Kitagawa jako Yukari 'Caroline' Hayasaka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz