środa, 28 czerwca 2017

Nowe opowiadanie już w lipcu~!


Hejka~! Dzisiaj przychodzę do was z wiadomością, że od lipca na blogu będzie ukazywana jeszcze jedna seria! 
Opowiadanie wymyśliłam już chyba w styczniu, ale wciąż nie miałam czasu go spisać i go wam udostępnić, więc postanowiłam, że zrobię to na wakacjach. W zanadrzu mam jeszcze jedno opowiadanie romans, dramat, akcja oraz drugie romans, historyczny. Jak pewnie sami zauważyliście ostatnio dodaje często rozdziały różnych moich opowiadań, bo pomysłów mi nie brakuję dlatego tak szybko ostatnio piszę. 

Co do zapowiedzi to tak podliczyłam i zostało około 10 rozdziałów Pretend Idol, więc mój plan to zakończenie serie w połowie lipca! 

A teraz przejdźmi do nowego opowiadania~ ^^

Cinderella Dream



Wprowadzenie:

Se Rim jest Koreanką mieszkającą w Polsce. Chodzi ona do prestiżowego liceum, lecz jest tam prześladowana przez swoich kolegów przez to, że jej rodzina jest biedna. Se Rim po upadku przedsiębiorstwa swojego taty i ucieczce matki postanawia sama spłacić długi pracując po nocach. 
Licealistka jest fanką piosenkarza o imieniu Min Ho, który swoją muzyką zawładnął całą Azją. 
Se Rim pewnej nocy śni się dziwny sen. Znalazła się ona w Seulu niedaleko jej idola. 
Jak się potem okazało to wcale nie był sen. Dziewczyna zyskała umiejętność teleportacji swojej duszy w dowolne miejsce na Ziemi, dzięki czemu może w końcu spełnić swoje marzenia, a na dodatek jedynie Min Ho może zobaczyć ją jako ducha. Jednak jak się okazuję wszystko ma swoje haczyki, jeśli Se Rim powie komuś o swojej mocy lub powie Min Ho, że tak naprawdę nie jest duchem to jej zdolności znikną na zawsze....

Gatunek: Romans, Komedia, Tajemnica

Już w lipcu!!

Znalezione obrazy dla zapytania korean idol gif surprise

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz