wtorek, 27 czerwca 2017

Alternatywa Special!


Dzisiaj tak samo jak ostatnio chciałabym wam pokazać aktorów zbliżonych wyglądem do postaci z opowiadania "Alternatywa"

Min Hyuk (czyt. Minjok)


Podobny obraz

Można powiedzieć, że L z Infinite wygląda tak samo jak Min Hyuk, tylko brakuje mu jeszcze białych słuchawek na szyi.

Rae Mi ( czyt. Remi)


Znalezione obrazy dla zapytania Uee

Nie miałam żadnego pomysłu do kogo może być Rae Mi podobna. W mojej wyobraźni była ona wysoką dziewczyną z długimi brązowymi włosami, lecz nie mogłam sobie wyobrazić jej twarzy, więc po kolei oglądałam zdjęcia idolek i aktorek w poszukiwaniu kogoś przy którym zdjęciu stwierdzę "Rae Mi! W końcu!". Kiedy zatrzymałam się na zdjęciu Uee od razu rozpoznałam podobieństwo między nią, a postacią z opowiadania. Przedtem oglądnęłam ponad 100 zdjęć od Sany z Twice po Krystal z f(x), lecz żadna nie pasowała mi swoja twarzą do postaci Rae Mi. 

Se Kyung (czyt. Sekjong z lekko słyszalnym g)


Znalezione obrazy dla zapytania Se Kyung

No jak samo imię wskazuje odwzorowanie postaci Se Kyung znalazłam w Shin Se Kyung, lecz jeśli chodzi o wygląd to Se Kyung z opowiadania wygląda na młodszą :D


Haru


Znalezione obrazy dla zapytania Sung Jae

Po znalezieniu tego zdjęcia stwierdziłam, że Sung Jae to w 100% Haru xD


Ra Ra



Ra Ra to postać, która się jeszcze nie pojawiła w opowiadaniu, lecz w najbliższym rozdziale już ją poznacie. Bo Ram na tym zdjęciu była moją inspiracją do stworzenia postaci Ra Ry. 


Raser


Podobny obraz

Rasera wymyśliłam od razu, myśląc o tym jaki ma charakter przypominał mi bardzo aktorka Kim Sang Ho, który w wiekszości swoich produkcji grał postaci z takimi charakterami, dlatego myślę, że on jest idealnym odzwierciedleniem. Nawet wygląd się zgadza xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz