sobota, 17 czerwca 2017

49 Days [RECENZJA]


Znalezione obrazy dla zapytania 49 days

Streszczenie:


Ji Hyun kilka dni przed swoim ślubem bierze udział w wypadku samochodowym, który został wywołany przez Lee Kyung i na skutek którego zapada w śpiączkę. Ji Hyun spotyka Kostuchę który mówi jej, że jeśli chce wrócić do swojego ciało musi w 49 dni zebrać trzy łzy od ludzi, którzy szczerze opłakiwali to co jej się przytrafiło. Łzy jednak nie mogą pochodzić od jej rodziców, a ona sama nie może wyjawić kim jest. Dziewczyna zgadza się podjąć wyzwanie i zebrać te łzy. Żeby tego dokonać może używać ciała Lee Kyung, lecz tylko tak by nie zauważyła, że dzieli je z kimś. Ji Hyun jest wielką optymistką w tej sytuacji, lecz kiedy jako duch może obserwować swoich bliskich i przyjaciół widzi, że tak naprawdę różnią się od tych których ona znała przed wypadkiem...

Czy Ji Hyun uda się zebrać łzy? Jakie tajemnice wyjda na jaw po wypadku dziewczyny? Czy wszyscy których znała odwrócą się od niej w potrzebie? 


Znalezione obrazy dla zapytania 49 days

Kadry z dramy:


Znalezione obrazy dla zapytania 49 days

Znalezione obrazy dla zapytania 49 days

Znalezione obrazy dla zapytania 49 days

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania 49 days

Podobny obraz

Podobny obraz

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania 49 days

Podobny obraz


Znalezione obrazy dla zapytania 49 days


Moja opinia:


Drama spodobała mi się już od pierwszego odcinka. Fabuła jest bardzo ciekawa, chodź jeśli chodzi o te 49 dni to w kilkunastu produkcjach koreańskich jak i japońskich zostało już to wykorzystane.
Historia opowiadająca o duszy Ji Hyun która wędruje szukając łez osób, które szczerze ja opłakują jest czymś bardzo trudnym dla bohaterki, a podczas poszukiwań wiele tajemnic rodzinnych jak i inne twarze jej znajomych wychodzą na jaw. Według mnie jest to produkcja pełna łez, zdrad, dwulicowości ludzi, braku zaufania do innych, miłości i poświęceń. Nie raz płakałam oglądając odcinki. 

Znalezione obrazy dla zapytania 49 days death

Moją ulubioną postacią tutaj była oczywiście Ji Hyun, która zagrała perfekcyjnie. Jak na razie nie spotkałam jej w żadnych innych produkcjach które oglądałam, lecz według mnie po tej dramie mogę powiedzieć, że ma ogromny talent szczególnie jeśli chodzi o dramaty. Jest genialna w każdym aspekcie. Kiedy ona płakała to ja razem z nią zapewne jak i inni widzowie. Oczywiście kto już czytał moje inne recenzje domyśli się, że uwielbiałam Kostuchę xD Nie no Jung Il Woo tutaj był zarąbisty. Jego postać była bardzo interesująca, a co do charakteru to nawet nie wiem jak to opisać. Fani Il Woo musicie to oglądnąć! ^^ 

Znalezione obrazy dla zapytania 49 days gif

Natomiast jeśli chodzi o postać Lee Kyung to była bez uczuć, obojętna na wszystko co się dzieję. Niezbyt ją polubiłam, wręcz irytowała mnie kiedy pojawiała się. Inaczej było, gdy była w jej ciele Ji Hyun to wtedy była od razu weselsza i milsza dla oka ^^' 
Wracając jeszcze do fabuy była ona bardzo nieprzewidywalna i zaskakująca. Każdy odcinek ciągnął do następnego przez co ani się obejrzałam a oglądnęłam już sześć. 

Znalezione obrazy dla zapytania 49 days

Dramę bardzo polecam. Jest u mnie jedną z fajniejszych i godnych polecenia. Mam nadzieję w przyszłości oglądnąć więcej produkcji z Jung Il Woo i aktorką grającą Ji Hyun, bo urzekli mnie swoim talentem aktorskim.  Polecam~!!!!!!!!!!!

Ocena: 10/10
Gatunek: Dramat, Fantasy
Liczba odcinków: 20
Rok emisji: 2011

Trailer:



Muzyka:


"Can't Let Go"


"Always/ Forever"


"Falling Tears"


"There Was Nothing"



Zdjęcia z planu: 


Podobny obraz



Znalezione obrazy dla zapytania 49 days

Znalezione obrazy dla zapytania 49 days

Podobny obraz

W rolach głównych:


Podobny obraz

Lee Yo Won jako Song Lee Kyung

Znalezione obrazy dla zapytania 49 days   Han Kang

Jo Hyun Jae jako Han Kang

Znalezione obrazy dla zapytania 49 days  Shin Ji Hyun

Nam Gyu Ri jako Shin Ji Hyun

Znalezione obrazy dla zapytania 49 days  grim

Jung Il Woo jako Kostucha 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz