poniedziałek, 31 lipca 2017

Wolf Girl and Black Prince


Znalezione obrazy dla zapytania japanese romance movies

Streszczenie:


Erika to uczennica liceum, która jeszcze nigdy nie miała chłopaka, jednak by zakolegować się z grupką dziewczyn postanawia skłamać, że chodzi z najwspanialszym chłopakiem w Japonii. Przyjaciółki po dłuższym czasie zaczynają wątpić w istnienie chłopaka Eriki, więc dziewczyna robi zdjęcie przypadkowemu chłopakowi z nieprzeciętnym wyglądem i pokazuje je przyjaciółką jako zdjęcie przedstawiające jej chłopaka. Jak się okazuje osoba ze zdjęcia to również uczeń szkoły do której chodzi Erika. Ma on na imię Kyoya. Chłopak postanawia udawać chłopaka Eriki pod warunkiem, że ona stanie się jego pieskiem. Prawdziwa osobowość księcia z bajki wyszła na jaw... 

Jak Erika daleko posunie się by urzeczywistnić swoje kłamstwo? Czy dziewczyna odnajdzie wreszcie prawdziwa miłość? Czy Kyoya otworzy swoje serce na inne osoby? 


Znalezione obrazy dla zapytania wolf girl and black prince movie

Kadry z dramy:


Znalezione obrazy dla zapytania wolf girl and black prince movie

Podobny obraz

Podobny obraz

Podobny obraz

Podobny obraz

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania wolf girl and black prince movie


Moja opinia:


Film właśnie przed sekunda skończyłam i szczerze powiem, ze miałam dwa podejścia do niego. 
Za pierwszym razem wyłączyłam gdzieś tak w połowie i to był mój błąd. Dzisiaj oglądnęłam już całą produkcję i mogę szczerze powiedzieć, że jest naprawdę dobra. Bazuje ona na mandze o tym samym tytule. Główni bohaterowie to sprytna dziewczyna (wilczyca) oraz zamknięty na świat oraz bezczelny chłopak (czarny książe). 

Znalezione obrazy dla zapytania wolf girl and black prince movie

Fabuła jest dość wciągająca. Widz jest ciekawy losów bohaterów, jednak niestety fabuła niczym nie zaskakuje. Wszystko było można przewidzieć od samego początku, przez co czasami stawała się ta produkcja nudnawa. Jednak gra aktorska według mnie była na wysokim poziomie. Główny bohater został świetnie zagrany, a aktorka grająca Erike nie raz miała okazje by pokazać co umie. 

Znalezione obrazy dla zapytania wolf girl and black prince movie gif

Naprawdę miło spędziłam czas z tym filmem. Scenografia naprawdę mnie zachwyciła, a szczególnie już gdy przenieśli się do kręcenia filmu do Kobe! Polecam ten film wszystkim na nudne wieczory, gdzie nie można sobie pozwolić na jakąś dłuższą dramę. Historia nie jest przesłodzona, lecz poszła całkiem w inne klimaty. Nieodwzajemniona miłość, strach przed utratą i odrzuceniem itp. To co wymieniłam zazwyczaj nie występuję w typowych japońskich romansidłach, lecz tutaj te uczucia towarzyszące tym sceną podbudowały fabułę jak i klimat filmu. 

Ocena: 8/10
Gatunek: Romans, Szkoła, Komedia
Rok wydania: 2016


Trailer:




W rolach głównych:


Znaleziony obraz

Fumi Nikaido jako Erika Shinohara

Znalezione obrazy dla zapytania Kento Yamazaki

Kento Yamazaki jako Kyouya Sata

2 komentarze:

  1. Kento Yamazaki ma boski uśmiech:))Polecam z nim "Sukina Hito ga Iru Koto", torty, ciastka, pani cukiernik, restauracja i trzech przystojniaków w roli głównej. Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie dramy. Na pewno obejrzę ^^ Szczerze mówiąc miałam ją kiedyś w planach, lecz nie byłam pewna czy jest warta oglądania, jednak jeśli ją polecasz to chętnie oglądnę ;)

      Usuń