czwartek, 13 lipca 2017

Hwarang


Podobny obraz

Streszczenie:


Moo Myung i Sun Woo przyjeżdżają razem do stolicy by odnaleźć rodzinę Sun Woo, jednak chłopak będąc świadkiem czegoś co nie powinien nikt nigdy zobaczyć zostaje zabity. Moo Myung ledwo uchodzi z życiem. Odnajduje go ojciec Su Woo, który po pogodzeniu się ze śmiercią syna postanawia chronić Moo Myung, gdyż żadna osoba z tak niskiego stanu społecznego jak on nie może przebywać w stolicy, więc ojciec jego najlepszego przyjaciela prosi go by udawał Sun Woo. Moo Myung chcąc dokonać zemsty na królu, przez którego zginął jego przyjaciel zgadza się zostać Sun Woo. Jednak jest pewien problem, nikt nie zna twarzy króla nawet sam Moo Myung... Chłopak pamięta tylko bransoletkę którą zabójca Sun Woo nosił na sobie. Jego przybraną siostrą zostaje dziewczyna o imieniu Ah Ro, która nie wie, że jej prawdziwy brat zginął. Obydwoje zakochują się w sobie, lecz Moo Myung ma świadomość, że ich miłość jest niemożliwa, gdyż teraz jest jej bratem... Chłopakowi udaje się wstąpić do elitarnej jednostki założonej do ochrony rodziny królewskiej zwanej Hwarang. Do tej jednostki przyłącza się również nieznany nikomu z wyglądu król przybierając imię Ji Dwi. Obydwoje się ze sobą zaprzyjaźniają, jak i z innymi Hwarangami, lecz Moo Myung nie wie, że jego najlepszy przyjaciel to osoba przez którą zginął Sun Woo, a do tego on również kocha Ah Ro...

Co stanie się, gdy prawda wyjdzie na jaw? Czemu król dołączył do Hwarangów? Jak potoczą się ich treningi? Jaki los spotka ich przyjaźń?

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang

Kadry z dramy:


Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang

Podobny obraz

Podobny obraz

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang

Podobny obraz

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang king

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang king

Moja opinia:


Do dramy zachęciła mnie obsada. Występuje tu dużo ciekawych osób. Między innymi Hyung Shik, Seo Joon oraz oczywiście Tae Hyung z BTS :D
Po zobaczeniu zwiastuna od razu wiedziałam, że, muszę to oglądnąć i nie myliłam się. Fabuła jest bardzo ciekawa i nowa jeśli chodzi o produkcje historyczne. Pomysł z elitarnym oddziałem pełnym przystojniaków jak dla mnie genialny <3 
Zacznijmy od tego, że fabuła nadzwyczaj wciąga. Jest w niej dużo ironicznych momentów jak i sytuacji, gdy widz pyta sam siebie co jeszcze może się stać. 

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang gif

Szczerze mówiąc pokochałam wszystkich Hwarangów, byli oni przecudni, a ich wybryki przezabawne. Do tego wątki miłosne świetnie zapełniały tło dramy. Dzięki tej produkcji polubiłam Min Ho, który pokazał na ekranie świetny talent aktorski. Co do zdolności aktorów skoro już zaczęłam to uważam, że wszyscy byli na wysokim poziomie. Drama dzięki nim wydawała się bardzo radosna i pełna wrażeń. Sam ich taniec... no nie mówicie, że was to nie rusza :D

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang gif

Tak jak wspominałam bardzo lubiłam wątki romantyczne. Król, Sun Woo i Ah Ro uwikłani w miłosne kłótnie to było to xD Czułam, że nie jest to przesadzone, aż wręcz fajnie pasowało do całej fabuły. Inną parą która przykuła moją uwagę był Ban Ryu i siostra Soo Ho, taka trochę zakazana miłość ale reakcje chłopaka czasami mnie rozwalały ;D

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang gif

Scenografia bardzo mi się spodobała. Było bardzo kolorowo, a poza tym w produkcji pokazano wiele miejsc, które mogły oczarować widza. Co więcej muzyka bardzo mi się podobała. Świetnie odzwierciedlała klimat dramy, jak i niektóre zabawne sceny jak i smutne. Bardzo polecam tą dramę, myślę, że jest to naprawdę dobra produkcja jeśli chodzi o historyki. Ja akurat pierwszy raz oglądałam dramę, gdzie występowała dynastia Silla ;)
POLECAM~! 

Ocena: 10/10
Gatunek: Romans, Dramat, Historyczne
Liczba odcinków: 20
Rok emisji: 2016


Muzyka:


"Even if I die, it's you"



"The Divine Move"


"Become Each Other's Tears"


"Dream"



Zdjęcia z planu:


Znalezione obrazy dla zapytania hwarang

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang photo

Podobny obraz

Podobny obraz

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang cast

Podobny obraz

Podobny obraz

Trailer:



W rolach głównych:


Znalezione obrazy dla zapytania hwarang Ah Ro

Park Seo Joon jako Moo Myung / Kim Sun Woo

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang Ah Ro

Go Ah Ra jako Kim Ah Ro

Podobny obraz

Park Hyung Shik jako Sam Maek Jong (Król Jinheung) / Ji Dwi

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang So ho

Choi Min Ho jako Kim Soo Ho

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang Ah Ro

Do Ji Han jako Park Ban Ryoo

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang Ah Ro

Kim Tae Hyung jako Suk Han Sung

Znalezione obrazy dla zapytania hwarang Ah Ro

Jo Yoon Woo jako Kim Yeo Wool


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz