poniedziałek, 17 lipca 2017

Beautiology 101


Znaleziony obraz

Streszczenie:


Bong Ju dzięki swoim zdolnością i odrobinie szczęścia udaje się dostać do prestiżowej szkoły K-Beauty. Dziewczyna już pierwszego dnia natrafia na zarozumiałego księcia makijażu Nam Gunga oraz na jego całkowite przeciwieństwo opiekuńczego i miłego Hae Ina...

Jak Bong Ju da sobie rade w nowej szkole? Czy łatwo będzie jej znaleźć przyjaciół? W kim zakocha się dziewczyna i czy on odwzajemni jej uczucia? 


Kadry z dramy:


Znalezione obrazy dla zapytania beautiology drama

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania beautiology drama

Podobny obraz

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania beautiology kdrama

Znalezione obrazy dla zapytania beautiology kdrama


Moja opinia:


Niestety przez to, że jest to krótka drama nie mogłam znaleźć lepszych kadrów ani zwiastuna... ;(
Co do recenzji to jestem mile zaskoczona co do tej produkcji, widząc, że jest to o jakiejś szkole mody pomyślałam, że będzie to coś w tylu reklamy kosmetyków bez jakiejkolwiek fabuły jak to było w przypadku mini dramy z Lee Min Ho by zareklamować podkład :D

Znalezione obrazy dla zapytania beautiology drama

Tutaj jednak przekonałam się, że się myliłam. Fabuła niesamowicie wciąga, a to co się przytrafia głównej bohaterce jest bardzo ciekawe. Jej trójkąt romantyczny zaspokoi każdego fana koreańskiego romansu ;)  W skrócie polecam obejrzeć bo produkcja jest bardzo interesująca i naprawdę miła dla oka. Fabuła trzymała mnie w napięciu aż do końca, jak i niektóre zwroty akcji sprawiały, że aż była zaskoczona tym że z takiej mini dramy można było zrobić coś tak fajnego. Co więcej oprócz przyjemnej fabuły to muzyka zapewniała mile spędzone chwile. Naprawdę spodobała mi się ta piosenka "First Love" ^^

Ocena: 5/10
Gatunek: Romans, Komedia, Szkoła
Liczba odcinków: 10

Rok emisji: 2016


Muzyka:


"First Love"



Trailer:




W rolach głównych:



Znalezione obrazy dla zapytania Han Ji Eun

Han Ji Eun jako Lee Bong Ju

Znalezione obrazy dla zapytania Kim Jae Young

Kim Jae Young jako Won Nam Gung

Znalezione obrazy dla zapytania Lee Chul Woo

Lee Chul Woo jako Jung Hae In

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz