piątek, 7 lipca 2017

Weekly Idol


Hejka~! Dzisiaj chciałabym wam przedstawić mój ulubiony koreański program, którym jest Weekly Idol! 

Nie będę wam tu  pisać jakiś durnych rzeczy w stylu kiedy został założony, kto jest producentem itp bo i p co, skoro i tak nie zapamiętacie na długo tych informacji ( Tak jak i ja xD)
Dlatego chce wam przedstawić ten program w prostych filmikach, które znalazłam na yt. 

Podobny obraz

Weekly Idol to program, gdzie co tydzień zapraszany jest jakiś zespół kpop, lub czasem nawet kilka i daje im się różne ciekawe zadania. Częstą konkurencją dla zespołów jest random dance, ale o tym później. Na początek zacznijmy od prowadzących ten program. Jest to Jeong Hyeong Don i Defconn (Ja tam wole tego drugiego xD, na gifie to ten po lewej ;)). Jednak zazwyczaj jacyś członkowie zespołów są zapraszani do bycia wraz z nimi MC. Z tego co zauważyłam to zamiast Hyeong Dona pojawiła się Hani z EXID oraz Heechul z Super Junior. 

Znalezione obrazy dla zapytania weekly idol gif

Tak jak przedtem pisałam jedną z najpopularniejszych konkurencji jest Random Dance czyli taniec do piosenek innych zespołów. 
Jak wspominałam Heechul jest MC. Według mnie było to świetne posunięcie bo on robi największą komedie z tego programu. Jego taniec z grupami, żarty, czy samo zachowanie sprawia, że widz płacze ze śmiechu. ( Tak mówię o sobie, ale na pewno nie jestem jedyna ;))
Tutaj macie jeden z filmików do Random Dance, jednak filmik gdzie Heechul był najlepszy w byciu sobą (wtf?) trwał z 13 min, więc znalazłam coś innego ale też pełnego jego charakterku. 


Kolejną sławną konkurencją jest oczywiście Girls Group Dance wśród męskich zespołów. Na yt możecie znaleźć mnóstwo filmików z nimi. Pomyślała, że wstawię tutaj tylko jeden cover, który mnie ubawił i to na serio aż zbyt. Sung Yeol zmienił się w Queen Sung Yeol xD ( Nawet inni członkowie Infinite tak stwierdzili)
Obserwujcie też reakcje zespołu ;D




Kolejną konkurencją taneczną jest również Random Play Dance, która polega na tym, że np jak na filmiku BTS muszą tańczyć do swoich piosenek, które zaczynają się w różnych momentach. Cała grupa musi być skupiona, a jeśli ktoś popełni błąd zostaje ukarany. W niektórych przypadkach nawet dostaje buziaka ;D




A teraz czas na ostatnią konkurencję taneczną czyli Dance 2x faster. Uwielbiam to <3. 
Najlepiej wyglądają szybkie układy, więc znalazłam dla was GOT7 "Hard Carry"



No dobra tym zakończyliśmy część taneczną, oczywiście do wszystkich konkurencji jest też wersja żeńska ;)
Graliście kiedyś w limbo? Uczestnicy Weekly Idol również i z tym muszą się zmierzyć. 
Sung Jae rozwalił wszystkich tym co zrobił. A i polecam zobaczyć sam koniec filmiku taka mała niespodzianka dla prowadzących program, którzy chcieli przeszkodzić jednemu chłopakowi w przejściu pod poprzeczką xD


Na pewno znacie głuchy telefon z przedszkola ;)  Weekly Idol unowocześniło trochę tą grę. Polecam obejrzeć, ci w żółtych i niebieskich słuchawkach powalili mnie  :D Śmiech gwarantowany. 
Zobaczcie jak BEAST grają w ten głuchy telefon~
Oglądam to trzeci raz i nadal się śmieję.
Nawrzeszczeli się biedni ;D



Teraz kolejna ciekawa konkurencja, czyli Stretch Battle. Polega ona na tym by uczestnicy zrobili szpagaty, tak samo jak i producenci. Nie wiem dokładnie jak to wyjaśnić ;(
Potem mierzą szpagaty całej trójki i porównują do drugiej trójki. 



Teraz chciałabym wam pokazać konkurencje Good Morning Call w wykonaniu BTS. Jak dla mnie Jung Kook( czarna bluza i czapka) oraz V ( ten ostatni w koszule w kratę) zaprezentowali najlepsze budziki dla swoich fanek xD. Teraz opowiem o zasadach. Każdy z nich wylosował kartkę, a w niej napis w jaki sposób mają wykonać ten "budzik" 
W filmiku ważne jest też to co mówią by był śmieszny, więc przetłumaczę go wam niżej z koreańskiego ;) Moje tłumaczenie może nie być najlepsze lecz starałam się ^^
(Pominęłam niektóre kwestie typu O naprawdę? itp) Przetłumaczyłam to ważniejsze. 



Lepiej oglądnijcie filmik po przeczytaniu tego, bo tylko ich miny pokazują czemu ten program może być komedią. 

Prowadzący (P): J Hope co wylosowałeś? 
J Hope: Młody mężczyzna 
P: Konieczna będzie Nuna ;)
Rap Mon: On jest akurat popularny wśród starszych kobiet
J Hope: Nuna! Wstawaj... Już ranek... x2  Jeśli nie wstaniesz... to pocałuję cię! (Słabo Hobi ja bym w taki razie nie wstawała ;D)
P: Ji Min co masz?
Ji Min: Satori (dialekt)
BTS: Ji Min dorastał w Busan (Satori to tamtejszy dialekt) 
Ji Min: Teraz nie używam ani dialektu Seulskiego, ani Satori, bardziej coś pomiędzy tym. Ale spróbuję. 
P: W porządku zobaczmy
Ji Min: Hey, wstawaj już ranek. Powiedziałem wstań... wstawaj...
P: A co jeśli nie?
Ji Min: To wtedy cię ukarzę
P: A ty co masz Rap Mon? (Lider pokazuje na kartce Aegyo)
Rap Mon: Wstawaj...już ranek...
P: Miałeś pokazać Aegyo! ( Rap Mon powtarza swoja kwestię dodając, że jak nie wstanie to ją ukarze)
P: A co z naszym Kookim? ( Na kartce jest napisane- Prawdziwy mężczyzna)
Jung Kook: Hej! Wstawaj! Już ranek... Hej!! 
Jin: Dostałem rap ( Na filmiku zobaczycie, nie trzeba tłumaczyć, bo wszyscy mówią jakby to samo xD)
V: Dostałem "Sexy"
V: Mówi to samo co reszta, tyle, że to, że ukarze ją mówi jak mały chłopiec.

Oczywiście konkurencje są jeszcze inne i to nie jest tak, że zespoły biorą we wszystkich udział. Do danego odcinka producenci wybierają tylko kilka z nich. 

Znalezione obrazy dla zapytania weekly idol gif


I na tym kończymy post o programie Weekly Idol ^^
Chcielibyście może coś podobnego z innymi programami? 
Piszcie w komentarzach co myślicie o tych konkurencjach  ;) 



Znalezione obrazy dla zapytania weekly idol gif




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz