niedziela, 6 marca 2016

Emergency Couple



Streszczenie:


Jin Hee i Chang Min są byłym małżeństwem. Los sprawił, że po latach spotykają się znowu w szpitalu, gdzie mają odbywać razem praktyki lekarskie. Obydwoje są z natury bardzo głośni i asertywni. Zostali wybrani do odbywaniu praktyk na oddziale ratunkowym, gdzie codziennie walczy się o życia pacjentów. Poznają również tam innych praktykantów min. córkę ministra, która ukrywa to kim jest oraz szefa, który z czasem zacznie coś czuć do Jin Hee.Co niezbyt będzie się podobać Chang Minowi. Kiedy byłe małżeństwo będzie ze sobą pracować wiele ich cech zostanie ujawnionych o których nie wiedziało drugie z nich. Co doprowadzi do ich zbliżenia i większego zrozumienia.

Ale czy tyle wystarczy by byli znowu razem? Co takiego stało się w przeszłości? Kto zostanie chłopakiem Jin Hee?



Kadry z dramy:















Moja opinia:


Myślę, że drama jest naprawde przyjemna. Na początku nie chciałam jej oglądnąć, bo zraziły mnie te kłótnie w pierwszym odcinku, ale potem tak fabuła mnie wciągnęła, że oglądnęłam za jednym zamachem. Prawie do końca produkcji byłam za tym by szef był z Jin Hee, ale zaczął mnie tak wkurzać, ze nic nie robi w związku z nią, więc przestawiłam się na Chang Mina :D Szefuncia już widziałam w dramię "Pinocchio" i moge powiedzieć, że zagrał obydwie te role prawie identycznie. Co do głównych postaci czyli Chang Mina i Jin Hee. To za dwójka tworzyła świetną parę. Kiedy Chang Min zauważył, że szef może odebrać mu ukochaną to stał się chorobliwie zazdrosny co z mojej strony wydawało się bardzo uroczę. Ale najbardziej z jego akcji zazdrości rozwaliła mnie  kradzież kurtki którą szef dostał od Jin Hee. To było genialne! Ogólnie postać Chang Mina była bardzo przyjazna i fajnie odegrana przez aktora. A jeśli chodzi o Jin Hee to aktorka była stworzona do zagrania tej roli, no może jeszcze byłaby w stanie zagrać tą rolę Han Groo, ale mniejsza z tym. Jej charakterek po przemianie był naprawde rozbrajający. Co do muzyki i scenografi to obydwie rzeczy były w porządku, lecz zbytnio nic ze ścieżek dźwiękowych nie utknęło mi w pamięci.... no niestety....  W dramie bardzo spodobał mi się też wątek romantyczny pomiędzy tą dwójką:


Podsumowując drama jest według mnie dobra, ale nie nalepsza, więc nie mogę dać zbyt wysokiej oceny.

Ocena: 8/10
Gatunek: medycyna, romans, komedia


Muzyka z dramy:

"Love Again"


"The Way We Loved"


"The Scent of Flower"


" I am"


Zdjęcia z planu:








Trailer:



W rolach głównych:



Choi Jin Hyuk jako Oh Chang Min


Song Ji Hyo jako Oh Jin Hee


Lee Pil Mo jako Gook Chun Soo

 

Choi Yeo Jin jako Shim Ji Hye


Clara jako Han Ah Reum

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz