czwartek, 8 października 2015

Smaki Korei- słodycze~


Dzisiaj postanowiłam wam przedstawić dwa koreańskie słodycze ;d

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Więc na początek mamy to takie długie zielone coś xd :D 
To akurat ma około 30 cm długości i 1.5 cm grubości....
Więc zgadujcie co to jest??? ;)
.................Jest to żelek..................
Dobra dość tej zabawy, więc jest to żelek o smaku bananowym. 
Gdy pierwszy raz zobaczyłam to opakowanie, to pytałam sama siebie co to jest??
Szczerze bałam się tego spróbować, ale się odważyłam i muszę przyznać, że smak jest bardzo wyrazisty, a cały żelek bardzo dobry. Nie jest tak jak u nas, że nawet nie wiadomo jaki to jest smak w przypadku niektórych żelków. 


To natomiast jest podwójny wafelek o nazwie "White Angel"
Po prostu rozpływa się w ustach, uwielbiam jego smak. Nadzienie ma lekkie jak piórko o smaku kremowym. 


Tak oto wygląda po rozpakowaniu <3


W drodze do mnie jest już kolejna paczka z Korei, więc jestem ciekawa jakie są tam smakołyki, oczywiście umieszczę wszystko na blogu ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz