sobota, 24 października 2015

Heartstrings



Streszczenie:

Gyo Won jest studentką muzyki tradycyjnej, natomiast Lee Shin jest studentem muzyki stosowanej. Dziewczyna mieszka razem ze swoim dziadkiem, sławnym muzykiem, który uważa, że muzyka nowoczesna to chłam. Dlatego Gyo Won nigdy nie próbowała swoich sił w innym kierunku muzycznym, dopiero zmieniło się to, gdy poznała Shina. Shin wraz z przyjaciółmi należy do zespołu The Stupid, który jest popularny na całym uniwersytecie. Można powiedzieć, że są oni jak książęta dla dziewczyn na kampusie. Lecz tak naprawdę, Shin jest aroganckim chłopakiem. Z pewnych przyczyn Gyo Won  prosi by zaśpiewali na koncercie na rzecz jej nauczycielki. Lecz wzięli pieniądze i nie pojawili się. Z zemsty na nich i Shinie,  Gyo Won wyzywa ich wydział na walkę zespołów, a ten kto przegra będzie niewolnikiem zwycięscy.....

Kto wygra? Jak potoczą się ich losy? Czy Gyo Won zawsze będzie uwięziona pomiędzy wyborem muzyki tradycyjnej, a muzyki nowoczesnej?  Co takiego się stanie, że Gyo Won podejmie drastyczne decyzje, które mogą zmienić całe jej życie? 

Kadry z dramy:











Moja opinia:


Jak dla mnie drama jest spoko. Lecz jest jedna uwaga, jeśli ktoś jeszcze nie oglądał dramy "You're Beautiful", to niech lepiej pierwsze oglądnie tamtą, a potem tą. Dlaczego?  Ponieważ jeśli tam twoje serce urzeknie Shin Woo i będziesz chciał by był on z Mi Nyu to ta drama załagodzi wasze rozczarowanie haha. Gdyż grają tutaj ci sami aktorzy co tam ;)
Co do dramy, to muzyka była super, najbardziej lubiłam "So,smile". Drama była dla mnie obowiązkowa, ponieważ gra w niej Park Shin Hye i Jung Yong Hwa haha. Gra aktorska naprawdę na wysokim poziomie, nie to co u nas w TV. Produkcję ogląda się jednym tchem, ja chyba oglądałam ją dwa dni po kilkanaście odcinków. Scenariusz bardzo ciekawy, jeszcze nie trafiłam na podobną dramę, a masę ich oglądnęłam. Pierwszy odcinek może wydawać się trochę nudny, ale gdy zacznie się walka zespołów to fabuła robi się jeszcze ciekawsza. Po tym pojawia się jeszcze wątek o musicalu w szkole i o przesłuchaniach do tego, więc akcja dramy dzieje się cały czas, więc nie można się nudzić. 
Do tego wszystkiego pojawia się miłość między głównymi bohaterami. 
Polecam dramę wszystkim! Muzyka cudna, aktorzy jeszcze bardziej ;)

Liczba odcinków: 16- odcinki po 1 godzinie
Ocena: 8/10 
Gatunek: Romans, Komedia, Muzyczny



Trailer:


Muzyka z dramy:


"You've Fallen For Me"


"Star"


"Because I Miss You"


"I Will Forget You"


"So, Smile" <3


"To Love Me"


" I Guess You Don't Know"



Zdjęcia z planu:








9f4296179f4ffb91ae513319.jpg

Tutaj można ją oglądnąć po polsku: 



W rolach głównych:


Heartstrings thoughtful

Park Shin Hye jako Lee Gyo Won 


Jung Yong Hwa jako Lee Shin


Woo Ri jako Han Hee Joo


Kang Min Hyuk  jako Yeo Joon Hee


Song Chang Ui jako Kim Suk Hyun


So Yi Hyun jako Jung Yoon Soo

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Komentujcie :)

Oglądaliście już te dramę, a może zamierzacie? 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz