czwartek, 8 października 2015

Piece - Kanojo no Kioku



Streszczenie:


Mizuho obecna studentka dostaje telefon, że jej koleżanka umarła na raka. Na pogrzebie spotyka swojego byłego chłopaka Hikaru. Chodzili ze sobą za czasów liceum. Śmierć jej koleżanki jest owiana tajemnicą tak jak jej życie przed tym wydarzeniem. Mizuho postanawia odkryć prawdę, co tak naprawdę działo się z jej koleżanką Haruką. Matka Haruki oznajmia jej, że jej córka była z kimś w ciąży, ale nigdy nie dowiedziała się kto był ojcem dziecka. W poszukiwaniach go pomagają Mizuho jej znajomi oraz jej były Hikaru. Lecz chłopak sam ukrywa wiele rzeczy, które wyjdą na jaw w poszukiwaniach byłego chłopaka Haruki....


Jakie sekrety skrywała Haruka? Czy Mizuho znajdzie ojca nienarodzonego dziecka? Kim jest Takashi?

Jak potoczą się poszukiwania byłego chłopaka Hiro i kim on jest?



Kadry z dramy:
















Moja opinia:


Dramę oglądałam już jakiś czas temu, lecz świetnie zapadła w mojej pamięci. Na początku nie chciałam tego oglądnąć, bo zdjęcie tytułowe nie zachęciło mnie. Lecz jednak zdecydowałam się oglądnąć i nie żałuje, ponieważ jest to naprawdę dobra japońska produkcja :) Fabuła już od pierwszego odcinka wciąga, bardzo lubiłam w dramie Hikaru i Mizho, byli super parką. Pomysł na dramę jest ciekawy i oryginalny, aktorzy świetnie dobrani, muzyka bardzo klimatyczna i czego chcieć więcej? 
Powiem trochę o głównych bohaterach, więc na pierwszy ogień Hikaru, szczerze powiem wam, że bardzo polubiłam tę postać. Była on zabawny, radosna i przystojna. Aktor grający Hikaru bardzo dobrze pokazał nam jego uczucia i myśli. Natomiast Mizuho, gdy skończyła szkołę stała się bardziej zimna dla innych. Mimo tego ta dwójka tworzyła świetną parę, a z każdym odcinkiem chemia między nimi rosła.

Teraz pasowałoby powiedzieć coś o Madoce i Takashim. Więc jak dla mnie Madoka była bardzo fajną i ciepłą osobą. Bardzo miło się ją oglądało. Teraz Takashi co do aktora grającego tą postać to już wolałam, żeby był nadal yankee jak w przypadku "Shitsuren Bakaleya Koukou". W tej dramie w ogóle go nie lubiłam, po prostu ta postać była dla mnie niczym nadzwyczajnym....
Oprócz tego opening jest wspaniały. 
Mimo tego mogę powiedzieć, że polecam wszystkim tę dramę, jedynie rozczarowała mnie zakończeniem i tu nie chodzi o to, że było słabe.  

Ocena:8/10
Gatunek: Romans, Szkolne, Tajemnice, Dramat 

Trailer:



Zabawne momenty:





عندما تتنأثر القطع // Piece,أنيدرا

عندما تتنأثر القطع // Piece,أنيدرا


Muzyka z dramy:


"Missing You" 


"Mizu no Kaeru Basho"


Opening:





W rolach głównych:




Nakayama Yuma jako Narumi Hikaru


Honda Tsubasa jako Suga Mizuho


Airi Suzuki jako Setouchi Madoka


Matsomura Hokuto jako Yanai Takashi 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Komentujcie :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz