sobota, 24 października 2015

Protect the Boss



Streszczenie:


No Eun Seol jest kobietą po trzydziestce, która ma problemy ze znalezieniem pracy przez swój wiek.
Pewnego dnia udaje się na rozmowę kwalifikacyjną do wielkiej firmy. Tam jej CV rozśmieszyło Cha Moo Wona, który jest w owej firmie dyrektorem. Razem ze swoim kuzynem walczą o fotel prezesa.
Jego kuzynem jest drugi dyrektor roztrzepany, samolubny i nieuprzejmy Ji Hyun. Moo Won zatrudnia dziewczynę na stanowisko sekretarki jego kuzyna, by z wdzięczności została jego szpiegiem. Niestety Ji Hyun i Eun Seol spotkali się już przedtem w dość niekomfortowej sytuacji... przez to dziewczyna może zostać wydalona z pracy, lecz na szczęście Ji Hyun nie zapamiętał jej twarzy. Do tej trójki dochodzi była dziewczyna Ji Hyuna ambitna, lecz wrażliwa pani adwokat Seo Na Joon.
Żeby nie było za mało, to dyrektor Ji Hyun skrywa pewny sekret, który może go zrujnować....

Jaki to sekret? Jak wyglądało pierwsze spotkanie Ji Hyuna i Eun Seol? Kto się w kim zakocha, a kto będzie łamał serca? 




Kadry z dramy:













Moja opinia:

Dramę oglądnęłam ze względu na Jae Joonga haha :D Ale był też inny mniej ważny powód. Aktora Ji Sunga oglądałam już w "Kill Me Heal Me", więc chciałam zobaczyć go również w innych produkcjach i je porównać. I muszę przyznać nie zawiodłam się! Drama bardzo fajna i lekka, miło się ją oglądało. Komedia przednia, romans bardzo oryginalny, szczególnie, gdy główna bohaterka daje po twarzach dyrektorom haha. Moja ulubiona para to Eun Seol i Moo Hyun. Ten aktor naprawdę mnie urzekł :)
Jego gra aktorska była tak samo dobra jak Ji Sunga. Najbardziej rozwaliło mnie w opisie dramy to:  Ambitna i pewna siebie Ne Joon hahaha, no błagam każdy kto oglądał tą dramę, przyzna mi racje, w którym niby momencie ona była pewna siebie tak jak ją opisywano. Ta aktorka powalała swoim charakterem. Jeden raz była kobietą poważną i nie zmieniającą zdania, a za chwile ryczała w łazience czy aby na pewno dobrze zrobiła. Przy tej postaci najwięcej się śmiałam XD. Powiem też coś o głównej postaci Eun Seol. Aktorka świetnie tutaj została dobrana, jej temperament i charakterek był super. 
Muzyka również przyjemna, aktorzy super, scenariusz ciekawy, więc  czego jeszcze chcieć. Jedynie trzeba oglądnąć haha. Naprawdę polecam :) 

Liczba odcinków: 18 - po 1 godzinie :) 
Ocena: 8/10
Gatunek: Komedia, Romans, Chaebole



Muzyka z dramy:


" I'll protect you"

"Let Us Just Love"


Śmieszne fragmenty:







[​IMG]



Trailer:



                             

Zdjęcia z planu:





http://photos.hancinema.net/photos/photo184470.jpg









Gdzie oglądnąć? 

W rolach głównych: 




Choi Kang Hee jako No Eun Seol 


Ji Sung jako Cha Ji Hyun 


Kim Jae Joong jako Cha Moo Won


Wang Ji Hye jako Seo Na Yoon 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Komentujcie :) 

Oglądaliście już tą dramę? Czy może zamierzacie? Jeśli tak to jaką postać najbardziej lubiliście? :) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz