piątek, 29 czerwca 2018

Gomen, Aishiteru [RECENZJA]


Podobny obraz

Opis fabuły:


Ritsu to sierota, który od dziesiątego roku życia mieszka w Korei. Pracuje on dla tamtejszej mafii. Pewnego dnia by chronić przyjaciela zostaje trafiony w głowę. Lekarze dają mu tylko kilka miesięcy życia. W Korei spotyka bezbronną i opiekuńczą Rinkę, która nakłania go na powrót do Japonii i do odnalezienie jego biologicznej matki. Mężczyzna jest pewny, że kobieta porzuciła go przez złą sytuację materialną, jednak po odnalezieniu jej w Japonii widzi jak wiedzie dogodne życie ze swoim synem Satoru- sławnym pianistą. Rozgoryczony Ritsu poprzysięga zemstę. 


Kadry z dramy:


Znalezione obrazy dla zapytania Gomen Aishiteru

Znalezione obrazy dla zapytania Gomen Aishiteru

Znalezione obrazy dla zapytania Gomen Aishiteru

Znalezione obrazy dla zapytania Gomen Aishiteru

Znalezione obrazy dla zapytania Gomen Aishiteru

Znalezione obrazy dla zapytania Gomen Aishiteru

Moja opinia:


Na początku średnio byłam ciekawa jak przeczytałam opis fabuły. Wydawało mi się, że nie będzie to wcale ciekawe, szczególnie, że od razu dowiadujemy się o tragicznym losie głównego bohatera. Chodź powiedzmy sobie szczerze drama, gdzie nie ma happy endu jest czymś interesującym, gdyż jest mało spotykana. Myślę, że po tym jak Ritsu wrócił do Japonii zaczęła się prawdziwa zabawa. Ponowne spotkanie Rinki, jak i odszukanie matki w pierwszym odcinku było dość na niskim poziomie. Wydawało się to dość nudne. Wydawało się! Następne odcinki bardzo mnie zszokowały. Fabuła tak nabrała tępa, nowe wątki zaczęły się pojawiać tak szybko, że zanim się obejrzałam był już koniec odcinka. 


Znalezione obrazy dla zapytania Gomen Aishiteru  gif

Jeśli chodzi o grę aktorską to główny bohater odwalił kawał dobrej roboty. Bardzo lubiłam jego styl grania, idealnie pasował do postaci Ritsu. Co do Rinki o dziwno jak to już bywa w japońskich dramach nie była wkurzająca. Niestety nie mogę tego powiedzieć o Satoru, którego głupota pobiła na pewno rekord świata. Było mi szkoda przez pierwsze odcinki tego aktora szczególnie, że pokochałam go przez film "Heroine Shikaku". Tutaj niestety dostał rolę głupkowatego pianisty... na szczęście ta postać wyrobiła się w ostatnich odcinkach, gdzie aż było za dużo dramatycznych sytuacji, więc miał pole do popisu. Skoro już o tym wspomniałam to muszę wam powiedzieć, że w dwóch ostatnich odcinkach chciało mi się płakać. Było to tak wzruszające, nie czułam takich uczuć podczas dramy od czasu "49 Days" 

Podobny obraz

W tej produkcji uwielbiałam wątek romantyczny pomiędzy Ritsu i Rinką. Oni byli stworzeni dla siebie. Wszystkie sceny były naprawdę oryginalne tak jak i sceneria. ( Nie tak jak w niektórych dramach powtarzają te same sceny co były w innych...) Ich związek potrafił chwycić za serce. Wszystko byłoby piękne, jednak zepsuli mi to na co najbardziej czekałam. Chciałam by pokazali jak jego matka dowiaduje się o tym, że on jest jej synem. Niestety wcale tego nie było. Przynajmniej nie bezpośrednio! Brakowało mi tego dramatyzmy podczas odkrycia prawdy, na który czekałam od początku. Myślę, że sens tej dramy zniknął. Oczywiście potem przedstawili to jakoś okrężnie, jednak to już nie było to. Wielki minus za to! Pomimo tego polecam tą produkcję. Myślę, że każdy zakocha się w OST do tej dramy <3 Miło z nią spędziłam czas. Jest to na pewno wyciskacz łez ;) 

Ocena: 8/10 
Gatunek: Romans, Dramat
Liczba odcinków: 10 
Rok emisji: 2017


Trailer:




Muzyka: 


"Forevermore"


W rolach głównych:


Znalezione obrazy dla zapytania Gomen Aishiteru ritsu

Nagase Tomoya jako Okazaki Ritsu

Znalezione obrazy dla zapytania Gomen Aishiteru drama rinka

Yoshioka Riho jako Mita Rinka


Sakaguchi Kentaro jako Hyuga Satoru





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz